🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37411.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تازه ترین بنچمارک گلکسی نوت 9، برخی مشخصات سخت افزاری را فاش می کند

در حالی که از عرضه خانواده پرچمداران گلکسی اس 9 زمان زیادی نمی گذرد، حالا نوبت به موج اخبار افشایی گلکسی نوت 9 رسیده است؛ پرچمدار سامسونگ برای نیمه دوم سال 2018 که اخیراً تست ...

در حالی که از عرضه خانواده پرچمداران - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - گلکسی اس 9 زمان زیادی نمی گذرد، حالا نوبت به موج اخبار افشایی گلکسی نوت 9 رسیده است؛ پرچمدار سامسونگ برای نیمه دوم سال 2018 که اخیراً تست بنچمارک تازه ای را پشت سر گذاشته است.

بنچمارک اخیر گلکسی نوت 9 که در گیک‌بنچ انجام شده نشان می دهد پرچمدار بعدی سامسونگ (با شماره مدل SM-N960U) به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت حافظه رم مجهز شده؛ درست مثل گلکسی اس 9 پلاس. با این حال بنچمارک مورد اشاره به نسخه آمریکای شمالی دستگاه تعلق داشته و مدل بین المللی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - احتمالاً همراه با اگزینوس 9810 عرضه می شود.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران

در این بنچمارک، گلکسی نوت 9 اندروید 8.1 اوریو را به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - اجرا در می آورد. از سوی دیگر، پرفورمنس پردازنده دستگاه آنقدرها که ممکن است انتظار داشته باشید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - تحسین برانگیز نیست؛ حداقل برای موبایلی که قرار است طی نیمه دوم سال عرضه شود. نوت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - 9 در تست چند هسته ای امتیاز 8806 و در تست تک هسته ای امتیاز 2190 را به دست آورده؛ همین امتیازها - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - برای گلکسی اس 9 پلاس برابر با 8420 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - در تست چند هسته ای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - و 2390 در تست تک هسته ای است.

با این حال هنوز تا عرضه دستگاه زمان زیادی باقی مانده و امکان دارد پرفورمنس دستگاه دچار بهبودهای هرچه بیشتر شود. تقریباً با یقین - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - می توان گفت که سامسونگ هنوز بهینه سازی های نرم افزاری فراوانی در دستور کار دارد و این امتیازات تا چند ماه دیگر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - بهبود می یابند.

در نهایت گفتنی است که گلکسی نوت 9 احتمالاً در ماه آگوست رونمایی می شود. این پرچمدار، احتمالاً نخستین موبایل سامسونگ باشد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - که همراه با اسکنر اثر انگشت داخل نمایشگر و به تبع آن، باتری بزرگ تر عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تلی نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، مشکلی که در مایکروفر وستینگهاوس WMF4102SA رخ داده، احتمالا مربوط به شوک الکتریکی است. این مشکل معمولا به دلیل خرابی داخلی قطعات الکتریکی یا کوتاه شدن سیم های برق در مایکروفر رخ می دهد.

برای تعمیر این مشکل، بهتر است با تعمیرکاران متخصص در شهر بابلسر تماس بگیرید. معمولا، تعمیرکاران قادر به تشخیص دقیق دلیل این مشکل و جایگزینی قطعات خراب شده هستند.

همچنین، بهتر است مایکروفر را قبل از تعمیر توسط تعمیرکار به دقت برسی کرده و بررسی کنید که آیا دارای هرگونه خرابی داخلی یا رانش داخلی است یا خیر. در ضمن، حتماً قبل از هرگونه تعمیر از راهنمایی تعمیرکاران متخصص استفاده کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone