🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40537.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گوگل مپس حالا اجازه می دهد که در سیارات منظومه شمسی هم گشت و گذار کنید

گوگل امروز آپدیتی برای سرویس گوگل مپس منتشر کرده که به شما اجازه می دهد تا سفری مجازی در کره ماه و دیگر سیارات منظومه شمسی داشته باشید. در این به روز رسانی تصاویر سیاراتی ...

گوگل امروز آپدیتی برای سرویس گوگل مپس منتشر کرده که به شما اجازه می دهد تا سفری مجازی در کره ماه و دیگر سیارات منظومه شمسی داشته باشید. در این به روز رسانی تصاویر سیاراتی مثل پلوتو، زهره - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و بعضی قمرهای مهم آن ها به آرشیو تصاویر گوگل مپس اضافه شده تا کاربران به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کنند.

با دریافت این به روز رسانی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در مجموع می توانید تصاویر 16 صورت فلکی را مستقیما از گوگل مپس تماشا کنید. البته شایان ذکر است که گوگل مدت هاست آرشیو تصاویر اختصاصی خود از سیاراتی مثل مریخ و کره ماه را به کاربرانش ارائه می کند، اما هیچ کدام از آن ها تا امروز به طور مستقیم از گوگل مپس قابل دسترسی نبودند.

بنابراین اگر دوست دارید که سفری مجازی به سیارات منظومه شمسی و قمرهای بزرگ زحل مثل انسلادوس، دیون و لاپتوس داشته باشید، همین حالا می توانید این کار را در گوگل مپس انجام بدهید. بد نیست بدانید که گوگل برای تهیه این تصاویر با Björn Jónsson، هنرمند فعال در زمینه خلق تصاویر نجومی همکاری کرده است.

برای دسترسی به تصاویر این سیارات و قمرها در گوگل مپس کافیست روی این لینک کلیک کرده یا آنقدر زوم روی نقشه را کم کنید که از اتمسفر کره زمین خارج بشوید. همچنین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بعد از اتمام گشت و گذارتان در سیارات هم می توانید سری به ایستگاه فضایی بین المللی بزنید که چند وقت پیش در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قالب یک - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به روز رسانی به برنامه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - استریت ویو گوگل اضافه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone