🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40536.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات از حمله هکرها به چندین سایت ایرانی خبر داد

حملات هکرها انواع مختلفی دارد که یکی از رایج‌ترین آنها به «حمله deface» مشهور است. در این مورد کاربر بازدیدکننده هنگام ورود به وبسایت با نوشته‌ و یا متنی روبرو می‌شود که عموما حاوی پیام‌های هکر ...

حملات هکرها انواع مختلفی دارد که یکی از رایج‌ترین آنها به «حمله deface» مشهور است. در این مورد کاربر بازدیدکننده هنگام ورود به وبسایت با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نوشته‌ و یا متنی روبرو می‌شود که عموما حاوی پیام‌های هکر به مسئولان آن سایت و یا خوانندگانش می‌باشد. وزیر ارتباطات، «محمدجواد آذری جهرمی»، در طی چند توییت از حملاتی اینچنینی به چندین سایت ایرانی در شب گذشته خبر داده‏، حملاتی که خوشبختانه کنترل شده‌اند و خساراتی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را در پی نداشتند.

جهرمی در ادامه توییت‌های خود ضمن تاکید به حفظ دارایی‌های سایبر و امنیت این فضا خبر از تربیت 10000 نیروی متخصص در این زمینه را در طول عمر دولت دوازدهم داد و افزود: «تربیت این نیروها از طریق مراکز آپای دانشگاههای کشور صورت خواهد پذیرفت.»

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان

آپا که متشکل از سه کلمه آگاهی، پشتیبانی و امداد است به معنای گروه واکنش و هماهنگی رخدادهای رایانه‌ای است. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مراکز آپا در سراسر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دانشگاه‌های کشور به منظور  ارتقای دانش و توان مهندسی در حوزه امنیت سیستم های کامپیوتری و پردازش اطلاعات به وجود آمده‌اند. در این مراکز به سه اصل زیر توجه ویژه‌ای می‌شود:

  • ارتقای آگاهی و درک مسائل مرتبط با امنیت اطلاعات کاربران
  • پشتیبانی و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - استفاده از تکنولوژی مناسب برای افزایش مقاومت در برابر حملات سایبری
  • شناسایی و رفع آسیب‌پذیری‌های در سیستم‌ها و شبکه‌های کامپیوتری

ایران از نقطه نظر امنیت سایبری در رتبه 60ام - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دنیا جای دارد که با توجه به حساس بودن اطلاعات کشور و قربانی بودن حملات سایبری نیاز مبرمی به پیشرفت آن حس می‌شود. حضور نیروهای تخصصی از بخش خصوصی در بدنه دولت برای حفظ و نگهداری اطلاعات محرمانه کشور بیش از پیش حس می‌شود. مسئله‌ای که بهتر است به یک تقسیم کار ملی واگذار شود و نه یک سازمان خاص تا نتایج مطلوبی از آن گرفته شود.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان
با توجه به گفته‌های وزیر و همچنین اسامی سایت‌های مورد حمله واقع شده و نام هکرها به نظر می‌رسد که این حملات جنبه سیاسی دارند.

مسائلی چون فقدان آگاهی سایبری و آموزش آن و همچنین دلالی در امنیت سایت‌های حکومتی و دولتی که بر عهده تعدادی شرکت خاص واگذار شده از دیگر عوامل تضعیف قدرت امنیت سایبری ایران به شمار می‌روند.

حملات deface عموما از طریق باگ یا ضعف های امنیتی که در اسکریپت سایت یا سرور مورد نظر وجود دارد امکان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پذیر است که این اشکال می تواند در هنگام برنامه نویسی اسکریپت یا نرم افزارهای نصب شده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برروی سرور و عوامل بسیار دیگری به وجود بیاید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone