🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31882.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اولین فضاپیما خصوصی آمریکایی به ایستگاه فضایی بین المللی رسید

سرانجام کپسول دراگون اسپیس ایکس پس از تنها یک روز به ایستگاه فضایی بین المللی رسید تا پس از ۸ سال، اولین سفینه طراحی شده توسط آمریکایی‌ها باشد که به ایستگاه فضایی بین المللی می‌رسد. ...

سرانجام کپسول - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - دراگون اسپیس ایکس پس از تنها یک روز به ایستگاه فضایی بین المللی رسید تا پس از ۸ سال، اولین سفینه طراحی شده توسط آمریکایی‌ها باشد که به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - ایستگاه فضایی بین المللی می‌رسد.

در حال حاضر کپسول دراگون با سرنشین‌های فرضی به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - ایستگاه فضایی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - بین المللی ارسال شده و اگر ماموریت ۶ - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - روزه خود را با موفقیت انجام دهد، اسپیس - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - ایکس می‌تواند طی تابستان جاری دو فضانورد را تحت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - نظر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - برنامه فضایی ناسا به این ایستگاه ارسال کند.

هر دو فضانوردی که به احتمال زیاد به این ماموریت اعزام خواهند شد پیش از این در مقر ماموریت اسپیس ایکس در جنوب کالیفرنیا حضور داشتند تا شاهد اعزام کپسول دراگون بمانند. پس از این اتفاق، آن‌ها به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - مرکز فضایی کندی در فلوریدا خواهند رفت؛ جایی که کپسول دراگون بعد از پایان ماموریت خود در آن‌‌جا فرود خواهد آمد.

با وجود آن که اسپیس ایکس تا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - کنون کپسول‌های مختلفی را به ایستگاه فضایی بین المللی ارسال کرده، دراگون تفاوت زیادی با آن‌ها خواهد داشت. این کپسول بدون نیاز به کمک هیچ کدام از فضانوردان و با به کار گرفتن مجموعه‌ای از لیزرها می‌تواند خود را به صورت خودکار به ایستگاه فضایی متصل کند و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - برای انجام این کار تنها به فشردن چند دکمه نیاز خواهد بود.

طبق برنامه‌ای از پیش مشخص - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - شده، بعد از نصب شدن کامل دراگون به ایستگاه فضایی بین المللی، سه فضانورد حاضر در این محل به دراگون خواهند رفت تا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - محموله‌های حاضر در آن را به ایستگاه منتقل کنند. دراگون تا روز جمعه در ایستگاه فضایی بین المللی باقی خواد ماند و بعد از آن به سطح زمین در فلوریدا باز خواهد گشت.

اسپیس ایکس پیش از این شام کریسمس فضانوردها را به ایستگاه فضایی بین المللی رسانده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ثمر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روز بخیر وزرا سرخرود هم تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در وزرا شهر سرخرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone