🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31887.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

در ساکت‌ترین اتاق ۱.۵ میلیون دلاری دنیا چه می‌گذرد؟

مایکروسافت ۱.۵ میلیون دلار هزینه کرده تا ساکت‌ترین اتاق دنیا را در کمپ اختصاصی خود بسازد. شرکت ردموندی از این اتاق که «تالار سکوت» لقب گرفته برای تست هدفون و گجت‌های صوتی یا بهینه سازی ...

مایکروسافت ۱.۵ میلیون دلار هزینه کرده تا ساکت‌ترین اتاق دنیا را در کمپ اختصاصی خود بسازد. شرکت ردموندی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شهسوار استان مازندران - از این اتاق که «تالار سکوت» لقب گرفته برای تست هدفون و گجت‌های صوتی یا بهینه سازی صدای کلیک ماوس استفاده می‌کند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شهسوار استان مازندران

شاید برایتان سوال پیش - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شهسوار استان مازندران - بیاید که مایکروسافت چگونه از این اتاق بهره می‌برد؟ به همین دلیل سعی کردیم مطلبی در این زمینه جمع آوری کنیم و مشخص سازیم که در اتاق بی پژواک ۱.۵ میلیون دلاری مایکروسافت چه می‌گذرد.

البته ماندن در این اتاق عجیب آنچنان هم تجربه‌‌ی خوشایندی نیست چرا که تا به حال شخصی نتوانسته بیشتر از ۴۵ دقیقه در این اتاق بی پژواک دوام آورد. از مشکلات پیش آمده برای حاضرین این اتاق می‌توان به صدای زنگ گوش و حالت تهوع اشاره کرد. برخی مدعی شده اند که با وارد شدن به این اتاق حتی شنیدن صدای تنفس نیز برایشان غیرقابل تحمل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شهسوار استان مازندران - شده.

این اتاق بی پژواک ۴۰ متر مربع مساحت دارد و ۶ لایه دیوار بتنی آن را از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شهسوار استان مازندران - فضای پیرامونش جدا می‌کند. هر لایه از این دیوار ۳۰ سانتیمتر ضخامت دارد و بدین ترتیب قطر دیوار‌های این اتاق به ۱۸۰ سانتیمتر می‌رسد.

دیوار‌ها، کف و سقف این اتاق بی پژواک توسط قاچ‌های بزرگی از جنس فوم فایبرگلاس پوشانده شده تا از ایجاد هرگونه اکو یا انعکاس صدا جلوگیری شود. همچنین این تالار روی ۶۸ فنر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شهسوار استان مازندران - محرک لرزشی سوار شده تا از ورود هر گونه آلودگی صوتی به آن - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شهسوار استان مازندران - جلوگیری شود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شهسوار استان مازندران

بدین ترتیب مایکروسافت موفق شده تا اتاقی بسازد که می‌تواند از ورود یا خروج ۱۲۰ دسی بل صدا جلوگیری کند. این رقم بدین معنی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شهسوار استان مازندران - است که اگر بیرون اتاق یک موتور جت نیز شروع بکار کند، سکوت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شهسوار استان مازندران - داخل اتاق را نمی‌شکند و کسی متوجه آن نخواهد شد.

Chris Kujawski طراح اصلی تیم گجت‌های مایکروسافت مدعی شده که در همین کمپ، ۷ تالار سکوت دیگر وجود دارد و بطور کلی کمپانی ردموندی ۲۵ اتاق بی پژواک دیگر نیز در اختیار خود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شهسوار استان مازندران - دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر متینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
روز بخیر شما منطقه شاقوزکتی شهسوار سرویس کار مایکروفر آریستون دارید
پاسخ: بله در شاقوزکتی شهر شهسوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر صراحی نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام نمایندگی شما آیا شاقوزکتی شهسوار هم تعمیرات مایکروفر آریستون MP 996 IX داره
پاسخ: بله در شاقوزکتی شهر شهسوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone