🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31886.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تلاش پنهانی سامسونگ برای اغوای اپل و گوگل به توسعه موبایل تاشو

در حالی که هنوز دو هفته از معرفی گلکسی فولد نگذشته و برخی از احتمال انحصار در زمینه نمایشگرهای تاشوی موبایل خبر می‌دادند، سامسونگ با ارسال چندین نمونه پنل به گوگل و اپل از آمادگی ...

در حالی که هنوز دو هفته از معرفی گلکسی - تعمیرات مایکروفر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فولد نگذشته و برخی از احتمال انحصار در زمینه نمایشگرهای تاشوی موبایل خبر می‌دادند، سامسونگ با ارسال چندین نمونه پنل به گوگل و اپل از آمادگی - تعمیرات مایکروفر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خود - تعمیرات مایکروفر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برای همکاری با آنها خبر داده است.

سامسونگ توانایی تولید ۲.۴ میلیون پنل تاشو در سال را دارد

نشریه کره ای ETNews با استناد به منابع آگاه مدعی شده که سامسونگ دیسپلی مجموعه ای از نمایشگرهای تاشو را به اپل تحویل داده است. این مجموعه شبیه گوشی های تاشو طراحی شده و ابعادی برابر ۷.۲ اینچ داشته اند که تنها ۰.۱ اینچ از - تعمیرات مایکروفر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سایز گلکسی - تعمیرات مایکروفر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فولد کمتر است.

سامسونگ در زمینه تولید نمایشگر برای شرکت های بزرگ سابقه دور و درازی دارد و پیشتر هم تامین پنل های آیفون را بر عهده - تعمیرات مایکروفر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - داشت. ظاهرا کره ای ها از شراکت با اپل رضایت دارند و به همین خاطر در پی توسعه این همکاری به حوزه های جدید هستند. تعمیرات مایکروفر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربیبر اساس گزارش مذکور سامسونگ دیسپلی - تعمیرات مایکروفر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به دنبال ایجاد انحصار در حوزه - تعمیرات مایکروفر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نمایشگرهای تاشو نیست و در عوض قصد دارد به فروشنده اصلی این بازار تبدیل شود. ظرفیت تولید این شرکت فعلا به ۲.۴ میلیون پنل تاشو - تعمیرات مایکروفر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در سال محدود شده اما در صورت تقاضا می تواند این میزان را به ۱۰ میلیون پنل هم برساند.

رقیب اصلی کمپانی کره ای در این زمینه هواوی است که در زمینه چیپست های کایرین از درآمد فروش تراشه به شرکت های دیگر صرف نظر کرد و بعید نیست همین سیاست را در مورد نمایشگرهای تاشو نیز ایفا کند.

از طرف دیگر اپل هزینه و زمان زیادی را صرف تحقیق و توسعه آیفون های تاشو کرده و ثبت پتنت های پیاپی نیز نشانگر این - تعمیرات مایکروفر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - امر است. با این حل کوپرتینویی ها حداقل تا سال آینده وارد چنین پروژه ای نخواهند شد؛ بنابرین هرگونه مشارکت با سامسونگ هم تا آن زمان عملی نخواهد شد.

- تعمیرات مایکروفر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone