🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31893.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گفتگو با معاون وزیر ارتباطات و رئیس رگولاتوری درباره وضعیت فناوری 5G در ایران

روزهای پایانی بهمن ماه بود که وزیر ارتباطات در توییتر اعلام کرد فناوری 5G و IoT از مهم‌ترین اهداف برای سال ۹۸ هستند. این در حالی بود که کنگره جهانی موبایل هم به زودی آغاز ...

روزهای پایانی بهمن ماه بود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - که وزیر ارتباطات در توییتر اعلام کرد فناوری 5G و IoT از مهم‌ترین اهداف برای سال ۹۸ هستند. این در حالی بود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - که کنگره جهانی موبایل هم به زودی آغاز می‌شد؛ میعادگاهی برای سازندگان تجهیزات و تصمیم‌گیران حوزه مخابراتی و ارتباطی که دور هم جمع شوند و درباره هیجان‌انگیزترین تکنولوژی دست‌یافتنی دهه اخیر صحبت کنند و سرعت‌های چندگیگابیتی در محیط‌های آزمایشگاهی‌شان را به رخ هم بکشند.

هیاهوی رسانه‌ای - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - 5G، اظهار نظر وزیر ارتباطات در این خصوص و در نهایت علاقه کاربران به سرعت‌های چند گیگابیتی باعث شد تا پس از همراه اول، به سراغ رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات برویم تا مشخص شود وضعیت ما در خصوص این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - فناوری چیست و چه زمان می‌توانیم آن را به کاربران ایرانی عرضه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - کنیم.

همراه اول و ایرانسل اگرچه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - در سال گذشته تفاهم‌نامه‌هایی با نوکیا و اریکسون برای توسعه 5G در کشور امضا کرده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - بودند اما مسئله اینجاست که شرایط فعلی کشور با شرایط سال گذشته قابل مقایسه نیست و اکنون - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - بحث تحریم‌ها در میان است. «حسین فلاح جوشقانی»، اگرچه این مسئله را تایید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌کند اما از طرفی اشاره می‌کند این اتفاق صرفا راه را سخت‌تر و هزینه‌ها را بیشتر می‌کند اما در هر صورت این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - مسیری است که ایران در آن قرار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - خواهد گرفت. از سوی دیگر او به توان بومی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - برای توسعه نیز اشاره می‌کند و می‌گوید:

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران

«نمی‌خواهم بگویم ما در لبه تکنولوژی 5G هستیم، اما این فرصتی است که بتوانیم از توان داخلی‌مان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - استفاده کنیم. منظورم این نیست که امروز در کشور 5G تولید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌کنیم، اما بحث این است که در همین تکنولوژی، تجهیزات موجود ممکن است نیاز به ارتقاء داشته باشد اما در کنار این شبکه، باید زیرساخت‌های دیگری هم وجود داشته باشد. مانند شبکه انتقال - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - که باید ظرفیت بیشتری داشته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - باشد. در این حوزه‌ها می‌توانیم از توانمندی داخلی استفاده کنیم.»

فلاح جوشقانی همچنین در این گفتگو خبر می‌دهد که اپراتورها برای ارائه نسل پنجم شبکه موبایل نیازی به مجوز جدید ندارند و صرفاً باید هماهنگی‌هایی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - در این زمینه انجام شود. از سوی دیگر رییس رگولاتوری در این گفتگو به باندهای ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز اشاره می‌کند و از آنها به عنوان باندهای طلایی برای گسترش شبکه یاد می‌کند؛ باندهای فرکانسی که در اختیار صدا و سیما باقی مانده‌اند و این سازمان ادعای مالکیت آنها را دارد. این در حالیست که به گفته جوشقانی، وجود همین باند‌ها می‌تواند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - هزینه‌ای که اپراتورها صرف تهیه تجهیزات می‌کنند را تا ۳ برابر کاهش دهد.

دعوت می‌کنیم نسخه کامل گفتگوی دیجیاتو با رییس رگولاتوری و معاون وزیر ارتباطات را تماشا کنید. لازم به ذکر است که بخش‌هایی از این مصاحبه در ویژه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - برنامه MWC دیجیاتو در خصوص فناوری 5G منتشر شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone