🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31898.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

پرچمدار ویوو iQOO معرفی شد؛ هیولای درون برای گیمرها

پرچمدار جدید ویوو به سخت افزاری قدرتمند مجهز شده که حتی بازی های موبایل چند سال بعد را هم پشتیبانی می کند. بعد از مدت ها گمانه زنی موبایل گیمینگ ویوو iQOO معرفی شد که به لطف ...

پرچمدار جدید ویوو به سخت افزاری قدرتمند مجهز شده که حتی بازی های موبایل چند سال بعد را هم پشتیبانی می کند.

بعد از مدت ها گمانه زنی موبایل گیمینگ ویوو iQOO معرفی شد که به لطف چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، ۱۲ گیگابایت رم و شارژ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سریع ۴۴ واتی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به قدرتمندترین محصول کمپانی چینی تبدیل شده است. تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی

ویوو iQOO که شعار تبلیغاتی «هیولای درون» را یدک می کشد، - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از نمایشگر ۶.۴۱ اینچی اولد با - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بریدگی قطره ای، ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - حافظه داخلی و حسگر اثر انگشت یکپارچه با پنل برخوردار است. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دستگاه با تکیه بر شارژ سریع ۴۴ واتی طی ۱۵ دقیقه تا ۵۰ درصد و تنها در عرض ۳۰ دقیقه تا ۸۵ درصد شارژ خواهد شد. البته نسخه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ۶ گیگابایتی از شارژ ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می کند.

از آنجا که ویوو iQOO برای گیمرها طراحی شده کمپانی سازنده قابلیت هایی نظیر سیستم خنک کنندگی مایع با محفظه بخار را برای آن در نظر گرفته تا از افزایش دمای دستگاه جلوگیری کند. علاوه بر این ویژگی هایی نظیر AI Turbo، Center Turbo، Net Turbo، Cooling Turbo و Game Turbo که هدف از آنها افزایش بازدهی گرافیکی و پردازشی است در قالب Multi-Turbo ارائه شده اند. این ویژگی سرعت راه اندازی اپ ها را تا ۳۰ درصد و نرخ فریم را تا ۷۰ درصد افزایش داده و بدون ایجاد وقفه در اجرای اپ سویچ خودکار بین - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - وای فای و 4G را به ارمغان می آورد. تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اغلب موبایل های گیمینگ از نظر تصویربرداری حرف چندانی برای گفتن ندارند اما ویوو iQOO به دوربین اصلی سه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گانه متشکل از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سنسور واید ۱۳ مگاپیکسلی سونی IMX263، عمق سنج ۲ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مگاپیکسلی و حسگر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اصلی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده که از فناوری پیکسل دوگانه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نیز بهره می برد.

این گوشی از شنبه هفته جاری و در رنگ های آبی و نارنجی به دست کاربران خواهد رسید. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه های مختلف ویوو iQOO عبارتند از:

  • ۶ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - رم+ ۱۲۸ گیگابایت حافظه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - داخلی: ۴۵۰ دلار
  • ۸ گیگابایت رم+ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۹۰ دلار
  • ۸ گیگابایت رم+ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۴۰ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم+ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۴۰ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دلار
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone