🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31897.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

بوئینگ با همکاری دولت استرالیا یک جنگنده خودران توسعه می دهد [تماشا کنید]

کمپانی بوئینگ با همکاری دولت استرالیا یک جنگنده خودران توسعه می دهد. این جنگنده بخشی از پروژه ای به نام Airpower Teaming System بوده و با هدف انجام تست های هشدار، گردآوری اطلاعات، شناسایی و ...

کمپانی بوئینگ با همکاری دولت استرالیا یک جنگنده خودران توسعه می دهد. این جنگنده بخشی از پروژه ای به نام Airpower Teaming System بوده و با هدف انجام تست های هشدار، گردآوری اطلاعات، شناسایی و کنترل مداوم هنگام نبرد ساخته می شود.

به - تعمیرات مایکروفر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گفته غول صنعت هواپیماسازی جهان، این جت خودران در نبردهای احتمالی سایر هواپیماهای جنگنده ای را که توسط خلبانان - تعمیرات مایکروفر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هدایت می شوند، حمایت و پشتیبانی خواهد کرد. با این کار از برخی خطرات و تهدیدات بالقوه پیشگیری خواهد شد.

به دلیل خودران بودن و عدم نیاز به حضور خلبان، جنگنده خودران بوئینگ توانایی هایی مثل پرواز در بازه های زمانی طولانی، تحمل نیروی گرانش بیشتر و - تعمیرات مایکروفر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پردازش حجم بالاتری از داده ها در یک زمان معین را دارد. این اولین هواپیمای جنگی است که در دهه های اخیر در استرالیا توسعه - تعمیرات مایکروفر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می یابد.

مشخص نیست که بوئینگ چقدر در این - تعمیرات مایکروفر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پروژه هزینه خواهد کرد، اما به گفته مقامات این شرکت آمریکایی، هزینه های موجود "کسری" از مبلغ لازم برای توسعه یک جت - تعمیرات مایکروفر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - جنگنده - تعمیرات مایکروفر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هدایت شونده - تعمیرات مایکروفر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - توسط خلبان خواهد بود.

بوئینگ در نظر دارد این هواپیمای خودران را بر اساس سفارش های دریافتی تجهیز کرده و به مشتریان بالقوه از سرتاسر - تعمیرات مایکروفر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - جهان بفروشد. به احتمال زیاد ارتش ایالات متحده یکی از مشتریان Airpower Teaming System خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

تازه ترین محصول بوئینگ از هوش مصنوعی بهره می برد و می تواند در ماموریت های مستقل نیز به کار گرفته شود. برد پروازی این هواپیمای 38 فوتی (معادل 11.5 متر) برابر با 2000 مایل (معادل 3200 کیلومتر) اعلام شده است.

کریستین رابرتسون معاون ارشد و مدیر عمومی دپارتمان سیستم های خودران بوئینگ درباره این هواپیما گفته:

جدیدترین محصول ما به خاطر حفاظت و پیش راندن نیروی - تعمیرات مایکروفر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هوایی، باعث افزایش چند برابری قدرت می شود.

به گفته بوئینگ اولین نسخه از این جنگنده بدون خلبان سال آینده - تعمیرات مایکروفر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - رونمایی خواهد شد. پروازها و عملیات آزمایشی نیز برای سال آتی برنامه ریزی شده - تعمیرات مایکروفر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فلامک نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone