🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31891.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

میان‌رده گلکسی M30 معرفی شد؛ نمایشگر امولد و باتری ۵ هزار میلی‌آمپری

رقابتی شدن بازار باعث شده سامسونگ موبایلی مجهز به ویژگی‌های قابل توجهی مثل نمایشگر امولد، باتری غول‌پیکر ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و دوربین سه گانه را با قیمتی مقرون معرفی کند. [digipullqoute place="left"]گلکسی M30 ...

رقابتی شدن بازار باعث شده سامسونگ موبایلی مجهز به ویژگی‌های قابل توجهی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - مثل نمایشگر امولد، باتری غول‌پیکر ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و دوربین سه گانه را با قیمتی مقرون معرفی کند.

گلکسی M30 از پنجشنبه و با قیمت ۲۱۰ دلار عرضه می‌شود

سری گلکسی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - M آخرین سربازان ارتش - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - گلکسی برای باز پس گیری بازار هند از شیائومی هستند. پیش از این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - شاهد معرفی گلکسی M10 و M20 بودیم و حالا نوبت به رونمایی از گلکسی M30 رسیده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - که برخلاف دو مدل اول به نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با رزولوشن +FHD مجهز شده و بریدگی آن به جای V طراحی U شکل دارد.تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان

در ساخت این گوشی از  چیپست ۸ هسته ای اگزینوس - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - ۷۹۰۴، ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه استفاده شده است. از دیگر ویژگی های قابل توجه باید به اسکنر اثر انگشت فیزیکی، پشتیبانی از MicroSD تا ۵۱۲ گیگابایت و اندروید پیش فرض اوریو اشاره کرد؛ هرچند سامسونگ از - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - انتشار قریب الوقوع اندروید پای هم خبر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - داده است.

ماژول های تصویربرداری به کار رفته در گلکسی M30 شامل دوربین اصلی سه گانه متشکل از سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - با گشودگی دیافراگم f/1.9، پنج مگاپیکسلی واید با اپرچر f/2.2 و یک حسگر ۵ مگاپیکسلی دیگر با گشودگی دیافراگم f/2.2 می شود. یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی هم نقش دوربین سلفی را ایفا می کند.تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان

در کنار این ویژگی های قابل قبول مهمترین مزیت محصول جدید سامسونگ قطعا باتری قدرتمند ۵ هزار میلی آمپر ساعتی است که به لطف پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی از طریق پورت Type-C در مدت کوتاهی شارژ می شود.

گلکسی M30 با وزن ۱۷۵ گرمی ابعادی برابر با ۱۵۹ در ۷۵.۱ در ۸.۴ میلی متر داشته و در رنگ های گرادیان مشکی و آبی به دست کاربران می رسد. این گوشی از پنجشنبه همین هفته و با قیمت ۲۱۰ دلار برای نسخه ۴ گیگابایتی و ۲۵۲ دلار برای نسخه ۶ گیگابایتی عرضه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone