🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31940.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

کوییز شو به صورت رسمی معرفی و منتشر شد

کوییز آو کینگز را به جرات می‌توان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل ایرانی و موفق‌ترین بازی داخلی در سبک دانستنی یا همان تریویا دانست. اما سازندگان بازی کوییز آو کینگز این بار به سراغ ایده‌ای ...

کوییز آو کینگز را به جرات می‌توان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل ایرانی و موفق‌ترین بازی داخلی در سبک دانستنی یا همان تریویا دانست. اما سازندگان بازی کوییز آو کینگز این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - بار به سراغ ایده‌ای جدید و مدرن‌تر یعنی مسابقات زنده و آنلاین اطلاعات عمومی رفتند که امروز بعد از چند ماه عرضه آزمایشی، به صورت رسمی منتشر شده است.

در واقع بعد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - از موفقیت‌های فراوان بازی موبایل HQ در خارج از کشور و عرضه نمونه‌های مشابه داخلی، این بار نوبت به سازندگان بازی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - کوییز آو کینگز - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - رسیده که به گفته خودشان از زمان عرضه HQ، آن را زیر نظر داشته و قصد پیاده‌سازی‌اش در ایران را داشتند. پیش آمدن برخی از مشکلات باعث شد تا کوییز شو آن زمانی که باید عرضه نشود و اپلیکیشن‌های مشابه دیگر سهم قابل - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - توجهی از بازار را از آن خود کردند.

کوییز شو نزدیک به دو ماه است که به صورت آزمایشی و سافت لانچ برای تلفن‌های اندرویدی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - عرضه شده اما امروز قرار است به صورت رسمی انتشارش را آغاز کند در حالی که سازنده‌های بازی وعده دادند که نسخه iOS - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - نیز تا پیش از فرا رسیدن سال جدید عرضه خواهد شد. مجتبی غلامی، مدیر کوییز شو، این چند ماه و البته تاخیر پیش از آن را فرصتی می‌داند که باعث شد تا بیشتر ایرادات و مشکلات بازی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - مشخص و البته برطرف شود. او حتی از برگزاری رویدادی ماه‌ها قبل‌تر روی کوییز آو کینگز می‌گوید که او و تیمش را از زیرساخت‌های لازم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - برای کوییز شو مطمئن ساخت.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان

در هر مسابقه از کوییز شو که معمولا 20 دقیقه طول می‌کشد، 12 سوال چهار گزینه‌ای از شرکت‌کنندگان پرسیده شده و در نهایت جایزه بین کسانی که بتوانند تمامی سوال‌ها را پاسخ دهند، تقسیم می‌شود. تنها یک جواب غلط برای حذف شدن کافیست اما کوییز شو نیز مانند بازی‌های مشابه دیگر از سیستمی برای ذخیره و قابلیت بازگشت دوباره به مسابقه استفاده می‌کند. سیستم اول مکانیزمی به نام «جون اضافه» است که فرصت دوباره‌ای در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - اختیارتان قرار می‌دهد و برای کسب آن باید افراد دیگری را به مسابقه دعوت کنید.

اما سیستم دیگری به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - نام «الماس» هم قرار است در بروزرسانی‌های بعدی به کوییز شو اضافه شود که یکی از راه‌های کسب آن شرکت پشت سر هم و چند روزه در مسابقه است. از دیگر ویژگی‌های جدیدی که می‌توان انتظار اضافه شدن آن‌ها به بازی را تا پیش از نوروز داشت، می‌توان به اتصال بین کوییز شو و کوییز آو کینگز اشاره کرد.

رضا عباسی، مدیر بازاریابی کوییز آو کینگز و کوییز شو در مورد این قابلیت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - توضیح می‌دهد: «ما از همان ابتدا تصمیم داشتیم تا مزایا و ارزش‌ افزوده‌ای برای کاربران کوییز آو کینگز هم ایجاد کنیم. به زودی کاربرهای کوییز آو کینگز با وارد شدن از طریق نام کاربری‌شان به کوییز شو و شرکت در هر مسابقه، مقدار مشخصی سکه در کوییز آو کینگز دریافت کنند. همچنین رویدادهای خاص و جدیدی هم قرار است در کوییز آو کینگز برگزار شود که به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - طور مشابه 12 - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - سوال در زمانی مشخص اما - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - بدون مجری از کاربران پرسیده می‌شود و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - برندگان هدایایی چون - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - سکه دریافت خواهند کرد.»

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان

در مورد جایزه هر مسابقه کوییز شو هم باید گفت تا پیش از این و در مرحله - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - سافت لانچ، جایزه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - هر شب - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - ابتدا 300 و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - سپس 500 هزار تومان تعیین شده بود. اما به مناسبت عرضه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - رسمی بازی، روز پنجشنبه و جمعه مورخ 9 و 10 اسفند ماه دو مسابقه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - ویژه برگزار خواهد شد که جایزه‌های آن به ترتیب 1 و 2 میلیون تومان است. به گفته سازندگان، رقم جایزه مسابقات - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - به مرور و با بیشتر شدن کاربرها به صورت پله‌ای افزایش خواهد یافت.

در هر صورت کوییز شو اولین بازی تریویا و مسابقه آنلاین چه در جهان و چه ایران نیست اما سازنده‌های بازی در مورد رقابت با عناوین مشابه دیگر از این می‌گویند که تفاوت بین بازی‌هایی چون کوییز شو و کوییز آو کینگز، این است که کاربر در روز مدت زمان بسیار کمتری را به آن اختصاص می‌دهد و به راحتی می‌تواند در چندین بازی مشابه دیگر شرکت کند.

رضا عباسی توضیح می‌دهد: «ما روی محصول و کاربرهای خود تمرکز داریم. اینکه بازی‌های دیگر از ما بیشتر یا کمتر کاربر دارند، برای ما اهمیتی ندارد و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - اولویت‌‌ها و اهداف خودمان را - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - داریم. اما در هر صورت بدون شک به فکر هستیم تا مزایای رقابتی هم ارائه دهیم. ما تیمی داریم که پیش از این در این سبک و زمینه کار کرده و می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها صرفا برای رقابت نیز نبوده و هدف اصلی این است تا کاربر از بازی خسته نشود.»

آخرین نسخه کوییز شو را می‌توانید با کمک لینک‌های زیر از دو فروشگاه کافه بازار - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - یا گوگل‌پلی برای پلتفرم اندروید دانلود کنید. همانطور که پیش‌تر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - نیز - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - اشاره شد، نسخه iOS نیز به گفته سازندگان به زودی و تا پیش از سال نو شمسی منتشر می‌شود.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان

کوییز شو

سازنده: کوییز آو کینگز قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 18.1 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone