🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31948.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گوشی میان رده ردمی نوت 7 پرو با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

دو ماه پس از معرفی ردمی نوت 7 توسط شیائومی، کمپانی چینی حالا از نسخه Pro این محصول رونمایی کرده و با ارتقای برخی مشخصات فنی، ردمی نوت 7 پرو را برای رقابت با محصولاتی ...

دو ماه پس از معرفی ردمی نوت 7 توسط شیائومی، کمپانی چینی حالا از نسخه Pro این محصول رونمایی کرده و با ارتقای برخی مشخصات فنی، ردمی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نوت 7 پرو را برای رقابت با محصولاتی مانند سری A سامسونگ روانه بازار میان رده های پریمیوم کرده است.

شیائومی در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - محصول جدید خود چیپست کوالکام - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اسنپدراگون 660 را با مدل اسنپدراگون 675 جایگزین کرده و حافظه داخلی را هم از مقدار 64 گیگابایت در بالاترین مدل نسخه معمولی، به 128 گیگابایت ارتقا داده است.

دوربین نسخه پرو به سنسور IMX586 سونی مجهز شده است

چیپست به کار رفته در ردمی نوت 7 پرو به هشت هسته پردازشی با فرکانس نهایی 2 گیگاهرتز مجهز شده و برای پردازش امور گرافیکی هم چیپ آدرنو 612 در نظر گرفته شده است. در این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بین نسخه 128 گیگابایتی با رم 6 - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گیگابایت به دست - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مشتریان می رسد و یک نسخه ارزان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تر با رم 4 و حافظه 64 گیگابایت نیز به بازار عرضه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاهین شهر استان اصفهان

ردمی نوت 7 پرو برای تصویربرداری به ماژول دوربین دوگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز شده که اگرچه از نظر رزولوشن تفاوتی با نسخه معمولی ندارد، اما حسگر GM1 سامسونگ نسخه قبلی با یک سنسور IMX586 ساخت سونی جایگزین شده که به گفته کمپانی شیائومی، عملکرد بهتری خواهد داشت.

از نظر طراحی ردمی نوت 7 پرو تفاوتی با نسخه معمولی نداشته و از همان نمایشگر 6.3 اینچی با شیشه گوریلا گلس 5 در پنل جلو و عقب بهره می برد. این گوشی همچنین به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مجهز شده و با فناوری Quick Charge 4 امکان شارژ سریع را خواهد داشت.

گفتنی است شیائومی محصول جدید خود را در سه رنگ قرمز - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سحابی، آبی نپتون و مشکی فضایی عرضه خواهد کرد و مشتریان می توانند از تاریخ 22 اسفند، مدل 64 گیگابایتی آن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را با قیمت حدودی 200 دلار و نسخه 128 گیگابایتی را با قیمت حدودی 240 دلار تهیه کنند. این مبلغ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برای نسخه معمولی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بین 150 تا 205 دلار (مدل 64 گیگابایتی با رم 6 گیگابایتی) قرار دارد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاهین شهر استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone