🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31947.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی A10 رسما معرفی شد؛ میان رده ارزان قیمت

سرانجام سامسونگ بعد از معرفی A30 و A50 از سومین میان رده جدید خود یعنی گلکسی A10 به طور رسمی رونمایی کرد. این گوشی به نمایشگر حفره دار ۶.۲ اینچی اینفینیتی V با رزولوشن ۱۶۰۰ ...

سرانجام سامسونگ بعد از معرفی A30 و A50 از سومین میان رده جدید خود یعنی گلکسی A10 به طور رسمی رونمایی کرد.

این - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - گوشی به نمایشگر حفره دار ۶.۲ اینچی اینفینیتی V با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۹۰۰ پیکسل، چیپست اگزینوس 7884 با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت (قابل ارتقا به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - ۵۱۲ گیگابایت با استفاده از کارت حافظه) حافظه داخلی مجهز شده که انرژی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - آن به وسیله یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد. همچنین عدم حضور حسگر اثر انگشت در این گوشی باعث کاهش قیمت قابل توجه آن نسبت به A30 و A50 شده است.

گلکسی A10 از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت خود و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دستگاه در زمان عرضه از سیستم عامل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - اندروید 9 پای و رابط کاربری جدید سامسونگ یعنی One UI پشتیبانی خواهد کرد. کلیدهای پاور و کنترل صدا در سمت راست بدنه A10 دیده می‌شوند و بخش انتهایی گوشی هم میزبان جک ۳.۵ میلی متری هدفون، - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - میکرفون و پورت USB است.

این گوشی به دو هسته پردازشی Cortex-A73 با فرکانس ۱.۳۵ گیگاهرتز و ۶ هسته پردازشی Cortex-A53 با همان فرکانس - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - مجهز شده که گلکسی A10 را در جایگاه یک گوشی میان رده قرار می‌دهد. گلکسی A10 در رنگ‌های آبی، مشکی و قرمز - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - با قیمتی معادل ۱۲۰ دلار آمریکا عرضه خواهد شد.

سامسونگ هنوز در رتبه اول پرفروش‌ترین برندهای بازار موبایل قرار دارد و به نظر می‌رسد عرضه میان رده‌هایی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - مانند این سه گوشی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - هم بخشی از برنامه‌های این کمپانی برای حفظ جایگاه فعلی هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone