🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  5. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31955.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Vyng Video Ringtones؛ زنگ موبایل ویدیویی

همیشه استفاده از یک زنگ موبایل خوب از اصلی ترین دغدغه‌های ماست. از طرفی شخصی سازی تلفن‌های هوشمند هرگز تکراری نمی‌شود و همیشه جذابیت‌های خود را دارد. وقتی یک نفر با شما تماس می‌گیرد احتمالا ...

همیشه استفاده از یک زنگ موبایل خوب از اصلی ترین دغدغه‌های ماست. از طرفی شخصی سازی تلفن‌های هوشمند هرگز تکراری نمی‌شود و همیشه جذابیت‌های خود را دارد. وقتی یک - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - نفر با شما تماس می‌گیرد احتمالا می‌توانید عکسی که از او گرفته‌اید را مشاهده کنید و اگر عکسی نداشته باشد تنها شماره یا نام مخاطبتان به نمایش در خواهد آمد. اما اپلیکیشن Vyng Video Ringtones تلاش کرده تا علاوه بر تغییر زنگ گوشی به شخصی سازی این بخش هم بپردازد.

در واقع Vyng ادعا می‌کند می‌خواهد زنگ گوشی را از یکنواختی خارج کند و هربار که کسی با شما تماس می‌گیرد یک ویدیو جدید پخش کند. در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - این مطلب قصد داریم به معرفی این اپلیکیشن بپردازیم. برای داشتن تجربه‌ای متفاوت و جدید از زنگ گوشی خود تا انتها این مطلب را دنبال کنید. پیش از شروع مطلب باید یادآوری کنیم که ممکن است برای استفاده از اپلیکیشن یاد شده نیاز باشد تا از نرم افزار‌های تغییر آی پی استفاده کنید.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان

اپلیکیشن Vyng پیش از همه چیز ادعا می‌کند که هدفش از بین بردن یکنواختی تماس‌های تلفنی است. سازندگان این اپلیکیشن بر این عقیده‌اند که شنیدن یک زنگ به طور مداوم خسته کننده خواهد شد. به همین دلیل راهکاری ارائه دادند که علی رغم ساده بودن - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - می‌تواند جالب - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - باشد: نمایش ویدیو هنگام دریافت تماس‌های تلفنی.

وقتی اپلیکیشن را باز می‌کنید باید چند دسترسی مختلف را به این اپلیکیشن اختصاص دهید. دسترسی‌هایی نظیر کنترل تماس‌های تلفنی تا بتواند متوجه شود که چه کسی با شما تماس گرفته و چند دسترسی دیگر برای نمایش ویدیو‌ها زمانی که کسی با شما تماس می‌گیرد.

اپلیکیشن از همان ابتدا گزینه‌های قابل توجهی را ارائه می‌کند. ویدیو‌های مختلف در سبک‌های متنوع مثل کمدی، عاشقانه و موسیقی گنجانده شده است که Vyng آن‌ها را کانال می‌خواند. هرکدام از این کانال‌ها دارای چند ویدیو هستند. با زدن روی هرکدام می‌توانید ویدیو‌هایی که نمایش - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - می‌دهند را مشاهده کنید.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان

در این بخش دو انتخاب خواهید داشت: برگزیدن ویدیو‌هایی خاص برای نمایش و همچنین نمایش کل کانال. حالا کافیست یک نفر با شما تماس بگیرد تا نمایش ویدیو‌های انتخاب شده یا کانال برگزیده را مشاهده کنید. البته لازم به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - ذکر است که این موضوع مشکلی برای تماس‌های تلفنی به وجود نمی‌آورد و به سادگی می‌توانید تماس‌های دریافتی خود را پاسخ دهید.

با انتخاب ویدیو‌هایی خاص تنها همان کلیپ در هنگام تماس دیگران پخش خواهد شد و اگر کانال را انتخاب کنید، هر بار یک کلیپ جدید که پیش از این مشاهده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - نکرده‌اید به نمایش درخواهد آمد. البته لازم به ذکر است که می‌توانید کلیپ‌های خاصی که مد نظرتان است را به طور جداگانه تنها برای برخی از مخاطبین تلفن - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - همراهتان استفاده نمایید.

همچنین از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن این است که امکان ایجاد ویدیو‌های دلخواه را هم برایتان فراهم کرده است. شما می‌توانید ویدیویی که روی حافظه‌ی گوشی دارید را برای مخاطبین انتخاب کنید. سپس اپلیکیشن Vyng در هنگام دریافت تماس‌های تلفنی ویدیوی انتخاب - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - شده‌ی شما را نمایش خواهد داد.

لازم به ذکر است که اصلا نیازی نیست - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - حتما یکی از کانال‌ها یا ویدیو‌ها را به عنوان زنگ گوشی انتخاب نمایید. شما می‌توانید تنها به تماشای ویدیو‌های متنوع آپلود شده در این نرم افزار بپردازید. Vyng به طور مکرر با ویدیو‌های جدید به روزرسانی می‌شود و می‌توانید به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - طور کاملا رایگان و نامحدود ویدیو‌های آپلود شده را تماشا کنید و همچنین آن‌ها را با دوستان‌تان در دیگر صفحات اجتماعی به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - اشتراک بگذارید.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان

با استفاده از اپلیکیشن Vyng - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - حتی بدون نیاز به اینترنت ویدیو‌های انتخابی‌تان اجرا خواهند شد. اگر کلیپ‌های انتخابی بدون صدا - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - باشند، صدای پخش شده هنگام دریافت تماس‌های تلفنی همان زنگ موبایل پیش فرض خواهد بود. البته باید توجه داشته باشید که برای نمایش آخرین ویدیو‌های کانال‌های انتخاب شده باید به طور - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - مقطعی به اینترنت متصل شوید تا بتوانید آخرین ویدیو‌های آپلود شده را دریافت کنید.

اپلیکیشن Vyng Video Ringtones یک اپلیکیشن جالب به شمار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - می‌رود که البته تنها روی پلتفرم اندروید در دسترس قرار گرفته است. اگر می‌خواهید با هر تماس تلفنی دریافتی کلیپی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - کوتاه و جدید را مشاهده کنید و برای هرکدام از مخاطبینتان ویدیویی مجزا داشته باشید، - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - استفاده از این اپلیکیشن را به هیچ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - عنوان از - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - دست ندهید.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان

Vyng Video Ringtones

سازنده: Vyng , INC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone