🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31946.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

بازگشت به ریشه‌ها؛ تلفن اندرویدی F(x)tec Pro1 با کیبورد کشویی معرفی شد

در سال های نه چندان دور زمانی که تلفن های همراه هنوز آنچنان "هوشمند" نشده بودند، کامپیوترهای جیبی با کیبورد کشویی فیزیکی و سیستم عامل هایی مانند ویندوز و پالم، مشتریان پر و پاقرصی داشتند. ...

در سال - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - های نه چندان دور زمانی که تلفن های همراه هنوز آنچنان "هوشمند" نشده بودند، کامپیوترهای جیبی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - با کیبورد کشویی فیزیکی و سیستم عامل هایی مانند ویندوز و پالم، مشتریان پر و پاقرصی داشتند.

حالا پس - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - از چندین سال حکمرانی آیفون ها و گلکسی ها بر بازار دیوایس های هوشمند قابل حمل، استارتاپ لندنی F(x)tec از تلفن جدیدی رونمایی کرده که با - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - یک کیبورد کشویی QWERTY - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - در زیر نمایشگر، ما را به یاد محصولات i-mate و O2 می اندازد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران

محصول مورد بحث با نام کامل F(x)tec Pro1، روی کاغذ مشخصاتی در حد و اندازه پرچمداران یکی دو سال اخیر داشته و از چیپست اسنپدراگون 835 در کنار رم 6 گیگابایتی بهره می برد. این تلفن-کامپیوتر همچنین 128 گیگابایت حافظه داخلی داشته که از طریق درگاه کارت حافظه (یکی از اسلات های سیم کارت را اشغال می کند) 2 ترابایت دیگر نیز می توان به آن اضافه کرد.

حافظه داخلی پرو1 تا دو ترابایت قابل افزایش است

پرو1 برای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - تصویربرداری از ماژول دوربین دوگانه 5+12 مگاپیکسلی (سنسور عمق سنج) برخوردار بوده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی هم وظیفه ثبت سلفی ها را بر عهده دارد. این گوشی همچنین به باتری 3200 میلی آمپر ساعتی با پورت USB-C (با پشتیبانی از HDMI) مجهز شده اما خبری از فناوری شارژ بی سیم در آن نیست.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران

نکته جالب دیگر استفاده از پنل OLED ساخت شرکت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - BOE است که با - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - اندازه 5.99 اینچی و رزولوشن 2160 در 1080 کیفیت تصویر مناسبی را ارائه خواهد کرد.

اما برسیم به کیبورد کشویی پرو1 که با 64 کلید فیزیکی و نور پس زمینه، لذت تایپ با گوشی را دوچندان کرده و با سه نقطه اتصال به نمایشگر، - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - حس استحکام مناسبی را منتقل می کند. لولای F(x)tec Pro1 نیز با ظرافت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - خاصی تولید شده و با زاویه 155 درجه، نقش پایه نمایشگر را برای تماشای محتوای تصویری ایفا می کند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران

لازم به ذکر است که در زمان - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - بسته بودن لولا، تلفن هوشمند پرو1 از رو به رو تفاوتی با محصولات متداول - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - بازار نداشته و تنها ضخامت آن بیشتر است. به همین خاطر امکان استفاده روزمره از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - آن برای اکثر افراد فراهم بوده و حضور اندروید 9 پای با برنامه بروزرسانی 90 روزه (مانند پروژه Android One گوگل) خیال کاربران را راحت خواهد کرد.

گفتنی است استارتاپ F(x)tec تصمیم دارد Pro1 را از تابستان سال آینده و با قیمت 649 دلار روانه بازار کند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone