🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31952.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی اس 10 میتواند گوشی های دیگر را بصورت بیسیم شارژ کند

جدای از حفره نمایشگر، می توان قابلیت موسوم به Wireless Powershare را ویژگی متمایز و قابل توجه سری گلکسی اس 10 سامسونگ دانست. پرچمدار تازه سامسونگ البته نخستین موبایلی نیست که این ویژگی را دارد و ...

جدای از حفره نمایشگر، می توان قابلیت موسوم به Wireless Powershare را ویژگی متمایز و قابل توجه سری گلکسی اس 10 سامسونگ دانست. پرچمدار تازه سامسونگ البته نخستین - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - موبایلی نیست که این ویژگی را دارد و پیشتر هواوی میت ۲۰ پرو هم با قابلیت شارژ بیسیم گوشی های دیگر وارد بازار شد با این حال اما این واقعیت ابدا از ارزش این قابلیت در خانواده اس 10 کم نمی شود.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

قابلیت شارژ بیسیم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پرچمداران جدید سامسونگ تا حدود زیادی به باتری بزرگی وابسته - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - است که گلکسی اس ۱۰ را شارژ می کند. بنابراین به لطف این ویژگی هر زمان که یکی از دوستانتان با مشکل تمام شدن - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - باتری موبایلش روبرو شد میتوانید با ورود به تنظیمات گلکسی اس 10 و فعال کردن مد اشتراک گذاری شارژ بیسیم یا Wireless Power Share مشکل دوست خود را حل کنید.

این قابلیت جدید باید با تمامی گوشی هایی که از طریق استاندارد چی شارژ می شوند سازگاری داشته باشد. علاوه بر این هدفون های بیسیم تازه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سامسونگ به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نام گلکسی بادز نیز می توانند از گلکسی اس ۱۰ شارژ بگیرند و این - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یعنی سامسونگ ایرپادهای اپل را هم با این ویژگی شکست داد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

البته باید اشاره کنیم که برای استفاده از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این قابلیت لازم است یکی از گوشی ها از قسمت نمایشگر روی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سطح میز قرار داده شود و شارژ وایرلس نیز سرعت کمتری نسبت به شارژ عادی خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone