🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33114.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

جهرمی: تلفن همراه به زودی ارزان می‌‌شود

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در یک نشست خبری اعلام کرد که تاکنون چندین بار با مراجع ذی‌ربط صحبت کرده تا موبایل‌های مانده در گمرک وارد بازار شوند. او تعداد این دستگاه‌ها ...

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در یک نشست خبری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - اعلام کرد که تاکنون چندین بار با مراجع ذی‌ربط صحبت کرده تا موبایل‌های مانده در گمرک وارد بازار شوند. او تعداد این دستگاه‌ها را ۷۲۰ هزار گوشی عنوان کرد و تاکید کرد که در نتیجه کاهش نرخ ارز در روزهای گذشته و رفع موانع واردات گوشی، موبایل‌های موجود در بازار ۳۰ درصد ارزان خواهند شد.

وزیر ارتباطات اعلام کرده که بخشی از گوشی‌ها ظرف دو هفته ترخیص شده و تعداد زیادی از آنها نیز همچنان پرونده تخلف مفتوح دارند چرا که با ارز دولتی وارد شدند و تصمیمی درباره نحوه فروش آنها گرفته نشده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - است:

«هنوز موانع رفع نشده و در نهایت هنوز 700 هزار گوشی که قرار بود از گمرک ترخیص شود و در بازار کمبود کالا را جبران کند، ترخیص نشده است. در نتیجه کاهش نرخ ارز در روزهای گذشته قیمت گوشی تلفن همراه 20 درصد کاهش یافت و وارد کنندگان معتقدند، اگر موانع واردات گوشی رفع شود، در نتیجه شکستن حباب ناشی از کمبود کالا، قیمت گوشی 30 درصد کاهش پیدا می‌کند.»

به گفته جهرمی مارکت ایران حدود - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - یک میلیون گوشی در ماه مصرف دارد و میزان عرضه و تقاضا با یکدیگر همخوانی ندارد و همین مساله هم باعث ایجاد حباب قیمت در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - دستگاه‌های موبایل شده است:

«ترخیص 700 هزار گوشی از گمرک - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - نیز برای مدت یک یا دو ماه می‌تواند به صورت مسکن عمل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - کند، اما برای رفع قطعی مشکل کمبود - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - کالا باید محدودیت واردات را برداشت که برای این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - کار یا باید محدودیت تعداد واردکنندگان را بردارند و با دریافت تضمین‌هایی اجازه دهند، هر وارد کننده‌ای که توانایی ارائه گارانتی دارد بتواند در واردات فعال شود یا مشکلات واردات را برای همین وارد کنندگان فعلی رفع کند.»

جهرمی اظهار داشت که امیدوار است با کمک دستگاه قضایی بتوانند این موضوع را به زودی حل و فصل کنند. او همدلی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - مردم و سیاست‌های درست بانک مرکزی را دلیل کاهش نرخ ارز دانست و ابراز امیدواری کرد که با ادامه این روند، موبایل‌ها و دستگاه‌های دیگر دیجیتالی هم با قیمت ارزان‌تری وارد بازار شوند.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یغماناز نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
آیا یه سوال داشتم شما روستای کاریز تایباد اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در روستای کاریز شهر تایباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone