🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30495.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

۱۰ تن از باند کلاهبرداری ورد واید انرژی دستگیر شدند

چند ماه پیش بود که دیجیاتو در یک گزارش اختصاصی به موضوع سایت‌ کلاهبرداری موسوم به ورد واید انرژی پرداخت و امروز وزارت اطلاعات کشور در طی یک بیانیه رسمی، خبر از دستگیری چند نفر ...

چند ماه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پیش بود که دیجیاتو در یک گزارش اختصاصی به موضوع سایت‌ کلاهبرداری موسوم به ورد واید انرژی پرداخت و امروز وزارت اطلاعات کشور در طی یک بیانیه رسمی، خبر از دستگیری چند نفر از اعضای این سایت می‌دهد. در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این بیانیه به سابقه این گروه و نام کریتور آکادمی نیز - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اشاره شده و این افراد سودجو را فعالان شبکه‌های هرمی نامیده شده‌اند.

وزارت اطلاعات ایران - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تاکید کرده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در راستای تأمین نظم و امنیت اقتصادی و جلوگیری از اخلال در نظام اقتصادی کشور، ۱۰ تن از اعضای این شبکه هرمی را دستگیر کرده است:

«این شبکه هرمی در پوشش دوره‌ های آموزشی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مؤسسه کریتور آکادمی (Creator Academy)، در گذشته با نام شرکت‌ هایی همچون وی‌ جی ‌ام ‌سی (VGMC)، ادروز (Adrows) و یونیفاندز (Unifunds) و اخیراً با نام ورد واید انرژی (World Wide Energy)، مردم را فریفته و از این طریق توانسته میلیاردها تومان کلاهبرداری نماید.»

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی

بر پایه این بیانیه، شرکت مذکور با ادعای دروغین سرمایه‌گذاری در ارتقاء و پیشرفت انرژی سبز و سوخت‌ های زیستی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و غیرفسیلی، اقدام به جذب سرمایه افراد و انعقاد قرارداد صوری با آنها نموده و از همان - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سرمایه جمع شده مجدد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به سرمایه گذاران سود پرداخت می نمود؛ ادعایی که در گزارش دیجیاتو نیز مورد بررسی و کنکاش قرار گرفت و کذب بودن آن واکاوی شد.

وزارت اطلاعات کشور در این بیانیه اشاره داشته که استفاده از ارزهای رمز نگار شده جهت امور غیرقانونی و پولشوئی، ترغیب و اغفال افراد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از طریق برگزاری همایش‌ ها، سمینارها - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و دوره‌ های آموزشی در خارج از کشور، خروج ارز از کشور و اقدام به شبکه‌ سازی هرمی، بخشی از فعالیت‌ های غیرقانونی و مخرب این مجموعه کلاهبرداری و اخلال گر اقتصادی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بوده است.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی
نمایی از پنل کاربران و در حقیقت مالباختگانی که توسط این شرکت مورد سودجویی قرار گرفته‌اند.

در انتهای این اطلاعیه نیز تاکید شده که مردم به شبکه‌های هرمی مدرنی که با لباس جدیدی وارد کارزار شده اعتماد نکنند و موارد مشکوک را به شماره ۱۱۳ منعکس نمایند.

شرکتی که خود را با نام ورد واید انرژی معرفی می‌کرد، با اظهاراتی فریبانه خودش را جای یک شرکت بین‌المللی جا انداخته بود. کارمندان این شرکت در ابتدا با وعده‌های دروغین و اطلاعاتی ناقص افراد را جذب می‌کردند و بعد از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - جمع آوری عده‌ای که زیرمجموعه‌های آنها در این سیستم هرمی محسوب می‌شوند، بدون دادن - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آدرس و شماره تلفنی از شرکت، درخواست حداقل 1000 دلار پول برای خرید یک لات (واحد سرمایه‌گذاری در این شرکت‌) می‌کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone