🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30496.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت watchOS ۵.۱.۱ مشکل از کار افتادن اپل واچ‌ها را حل می‌کند

اپل هفته پیش نسخه watchOS ۵.۱ را با سه ویژگی جدید برای ساعت‌های هوشمند خود منتشر کرد؛ هفتاد اموجی که قبلا با iOS ۱۲.۱ به آی‌دیوایس‌ها آمده بودند، پشتیبانی از تماس صوتی گروهی FaceTime تا سی و ...

اپل هفته پیش نسخه watchOS - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ۵.۱ را با سه ویژگی جدید برای ساعت‌های هوشمند خود منتشر کرد؛ هفتاد اموجی که قبلا با iOS ۱۲.۱ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به آی‌دیوایس‌ها آمده بودند، پشتیبانی از تماس صوتی گروهی FaceTime تا سی و دو نفر و یک - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پس زمینه تمام رنگی جدید.

اما طولی نکشید که کاربران گزارش دادند که با این آپدیت، ساعت‌هایشان با مشکل مواجه می‌شود و به غیر از تماس گرفتن و انتظار برای یک بروزرسانی هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند. به همین خاطر هم اپل watchOS ۵.۱ را به سرعت غیر فعال کرد تا این معضل، قربانی بیشتری نگیرد.

حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، این مشکل برطرف شده و همان - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - قابلیت‌های قبلی در قالب بروزرسانی جدید تحت عنوان watchOS - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ۵.۱.۱ دوباره در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند و بنابراین دارندگان اپل واچ با دانلود آن می‌توانند از سه ویژگی بالا استفاده کنند.

این اولین بار نیست که نسل چهارم اپل واچ با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و پیش از این هم برخی از کاربران خبر از کار افتادن اپل واچ خود بعد از تغییر به ساعت تابستانی را داده بودند که البته این باگ با انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری سریعا رفع شد. اپل واچ ۴ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دو ماه پیش معرفی شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone