🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37392.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

به‌روزرسانی آی او اس ۱۱.۳ برای آیفون و آیپد منتشر شد

بعد از ماه ها انجام تست بتا، اپل بالاخره نسخه نهایی آی او اس ۱۱.۳ را برای کاربران آیفون، آیپد و آیپاد تاچ منتشر کرد. در این به‌روزرسانی بسیاری از مشکلات نسخه های پیشین برطرف ...

بعد از ماه ها - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - انجام تست بتا، اپل بالاخره نسخه نهایی آی او اس - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ۱۱.۳ را برای کاربران آیفون، آیپد و آیپاد تاچ منتشر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کرد. در این - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به‌روزرسانی بسیاری از مشکلات نسخه های پیشین برطرف شده و قابلیت های جدیدی را شاهد هستید.

از جمله - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این قابلیت ها و تغییرات جدید می توان به چند انیموجی تازه برای آیفون X، نسخه جدید پلتفرم ARKit و امکان غیر فعال کردن حالت حفظ باتری (که موجب کند شدن عملکرد سیستم عامل می شد) برای دیوایس هایی اشاره کرد که دارای باتری معیوب یا ضعیف هستند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

طبیعتا مهم ترین قابلیت این نسخه گزینه مدیریت باتری - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - است که در حال حاضر کاربران آیفون های ۶ و ۶ پلاس، ۷ و ۷ پلاس و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آیفون - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - SE می توانند به آن دسترسی داشته و با خاموش کردن گزینه حفظ باتری از قدرت پردازنده دیوایس خود نهایت بهره را - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ببرند. البته کلیه کاربران دارای آیفون ۶ و مدل های جدیدتر در تنظیمات باتری آی او اس ۱۱.۳ صفحه جدیدی برای سلامت باتری می بینند که - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در صورت معیوب بودن باتری، این موضوع را به اطلاع کاربر می رساند.

اما در این به‌روزرسانی چهار انیموجی جدید و جذاب هم برای کاربران آیفون X منتشر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شده که شامل صورتک های انیمیشنی شیر، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خرس، اژدها و جمجمه می شوند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

ARKit در آی او اس ۱۱.۳ به نسخه ۱.۵ ارتقاء یافته و همین قابلیت های جدیدی در زمینه واقعیت افزوده برای آیفون ها و آیپدها به ارمغان آورده است. حالا می توانید آیتم های واقعیت افزوده را - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به غیر از سطوح افقی، روی سطوح عمودی مثل در و دیوار هم مشاهده کنید. به غیر از این ARKit حالا - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در تشخیص سطوح نامنظم مثل میزهای گرد و بیضی هم عملکرد بهتری از خود به نمایش می گذارد.

آی او اس ۱۱.۳ تغییرات ریز - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و درشت دیگری - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را هم برای کاربران به ارمغان آورده. بخش Health Record در اپلیکیشن Health حالا سوابق پزشکی کاربران را سریع تر و آسان تر در دسترس آن ها قرار می دهد. همچنین به - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آی مسیج اپلیکیشن جدیدی تحت عنوان Business Chat اضافه شده که کسب و کارها از طریق آن می توانند به طور مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

ضمنا برای ارتقای امنیت، اپل برای آی او اس ۱۱.۳ آیکن حریم شخصی جدیدی طراحی کرده که وقتی اپل از شما اطلاعات خصوصی تان را - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - درخواست می - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کند (مثل اپل آیدی) در بالای صفحه شاهد ظاهر شدن آن - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خواهید بود. در این صورت می توانید تفاوت درخواست های رسمی اپل از درخواست های سایت های فیشینگ و جعلی را راحت تر متوجه شوید.

در انتها بد نیست بدانید که بعضی قابلیت ها از جمله آی مسیج در آی کلاد و AirPlay 2 که در نسخه های بتای اولیه آی او اس ۱۱.۳ حضور - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - داشتند، حالا در نسخه نهایی حذف شده اند که ظاهرا علت این کار عدم آمادگی کامل - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آن ها - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - برای ارائه در آپدیت نهایی بوده است.

برای دریافت این به‌روزرسانی می توانید همین حالا به تنظیمات آی او اس مراجعه کرده و از بخش General، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - وارد منوی Software Update بشوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone