🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37399.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

پس از رسوایی فیسبوک، حالا نوبت تیم کوک است تا بر طبل حریم شخصی کاربران بکوبد

تیم کوک، مدیرعامل اپل اخیراً در مصاحبه ای با خبرگزاری MSNBC به صحبت درباره حریم خصوصی پرداخته و می گوید سرویس هایی که با زندگی شخصی شما سر و کار دارند در حال «غارت کردن ...

تیم کوک، مدیرعامل اپل اخیراً در مصاحبه ای با خبرگزاری MSNBC به صحبت درباره - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - حریم خصوصی پرداخته و می گوید سرویس هایی که با زندگی شخصی شما سر و کار دارند در حال «غارت کردن حریم شحصی کاربران هستند». کوک توضیح می دهد که اپل به حریم کاربران به عنوان «حقوق بشر» و «آزادی مدنی» نگاه کرده و با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اشاره به هدف گذاری های پیچیده تبلیغاتی می گوید به نظرش «ترسناک» است که «ناگهان چیزی من را در سراسر وب تعقیب می کند».

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

اپل برای مدت های طولانی، حریم شخصی کاربران را یکی از بنیادین ترین پایه های اکوسیستم خود تلقی کرده و کوک مدعی شده - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که اپل می تواند با فروش اطلاعات کاربرانش، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پول کلانی به جیب بزند؛ اما تصمیم کمپانی ساکن کوپرتینو این بوده که چنین کاری نکند.

هنگامی که درباره قوانین بازدارنده احتمالی برای کمپانی هایی که اطلاعات مصرف کنندگان را جمع آوری و از آنها استفاده می کنند پرسیده شد، کوک گفت که «شخصاً طرفدار چنین قوانینی نیستم». وی ادامه می دهد: «به نظرم - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بهترین قانون گذاری، عدم قانونی گذاری و قانون گذاری شخصی است. قوانین رسمی پیامدهای غیرمنتظره ای دارند، درست است؟ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با این حال فکر می کنم ما فراتر از این رفته ایم و زمان آن رسیده تا برخی افراد عمیقاً به راهکارها فکر کنند.»

در نهایت زمانی که از کوک پرسیده شد اگر در شرایطی مشابه به شرایط فعلی زاکربرگ بود چه می کرد، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مدیرعامل اپل پاسخی هوشمندانه ارائه کرد و گفت: «من هیچوقت در چنین شرایطی قرار نمی گیرم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لمیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام کوی معلم شبستر اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در کوی معلم شهر شبستر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone