🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37400.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

حمله باج افزار WannaCry به یکی از تاسیسات تولید شرکت بوئینگ

گرچه حملات باج افزار مشهور WannaCry تا حدود زیادی مهار شده، اما هنوز هم گه گاه شاهد این قبیل حملات سایبری هستیم. در جدیدترین مورد، یکی از تاسیسات تولید کمپانی بزرگ بوئینگ واقع در ایالت ...

گرچه حملات باج افزار مشهور WannaCry تا حدود زیادی مهار شده، اما هنوز هم گه گاه شاهد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - این قبیل حملات سایبری هستیم. در جدیدترین مورد، یکی از تاسیسات تولید کمپانی بزرگ بوئینگ واقع در ایالت کارولینای شمالی در روز - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - چهارشنبه طعمه باج افزار مورد بحث شده است.

این حادثه مقامات کمپانی آمریکایی را به شدت نگران کرده است. چون علاوه بر توقف کار سایت مذکور، این نگرانی وجود دارد که با توجه به آلودگی نرم افزارهای خط تولید امکان آلوده شدن ابزارهای مرتبط با تست های عملیاتی هواپیماها نیز وجود دارد. این می تواند در نهایت منجر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - به گسترس ویروس مذکور به نرم افزارهای هوایی نیز بشود.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران

به لطف نقص های امنیتی در سیستم عامل ویندوز، باج افزار واناکرای در سال گذشته تعداد قابلت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - توجهی از کمپانی ها، کسب و کارها و حتی رایانه کاربران عادی را مورد حمله قرار داد و اطلاعات آنها را در ازای دریافت مبلغی غیر قابل دسترسی کرده بود.

واناکرای (که ترامپ آن را کار هکرهای کره شمالی می داند) در اولین موج حمله خود فعالیت بسیاری از مراکز حساس چون بیمارستان ها، مراکز پستی و چند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - نیروگاه را در حدود ۱۵۰ کشور دنیا مختل ساخته بود.

چندی پیش مایکروسافت چند وصله امنیتی برای پوشش حفره هایی که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - WannaCry از آنها برای نفوذ استفاده می کند را عرضه کرده بود، اما - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - به نظر می رسد این به روز رسانی ها چندان هم موثر نبوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone