🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37390.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

پلی استور پیشنهاد نسخه های لایت و اندروید Go اپلیکیشن ها را آغاز کرده است

گوگل از امروز تبلیغ برای نسخه های Lite و اندروید Go اپلیکیشن های حاضر در پلی استور را آغاز کرده است. به عنوان مثال، اگر خواهان نصب اپلیکیشن فیسبوک باشید، بالای توضیحات اپ یادآوری خواهید ...

گوگل از امروز تبلیغ برای نسخه های Lite و اندروید Go اپلیکیشن های حاضر در پلی استور را آغاز کرده است. به عنوان مثال، اگر خواهان نصب اپلیکیشن فیسبوک باشید، بالای توضیحات اپ یادآوری خواهید دید که نصب نسخه لایت این شبکه اجتماعی را به شما پیشنهاد می کند.

نسخه لایت فیسبوک در مقایسه با نسخه کامل، بسیار سبک تر است و حجم آن از ۶۰ مگابایت به ۱.۶ مگابایت کاهش یافته. بنابراین نسخه مذکور برای دیوایس - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های ضعیف از نظر سخت افزاری یا دارای رم محدود می تواند گزینه ایده آل تری محسوب شود.

در حال حاضر نسخه های لایت اپلیکیشن های اسکایپ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و توییتر هم در پلی استور حضور دارند که می توانید آن ها را به رایگان در تلفن هوشمند خود دانلود کنید. اما به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - غیر از نسخه لایت اپلیکیشن ها، گوگل بعضی محصولات خود را برای اندروید Go هم آماده کرده که همگی برای اجرا در دیوایس های میان رده و ضعیف طراحی شده اند.

تلفن های هوشمند مبتنی بر اندروید Go معمولا دارای یک گیگابایت رم بوده و عمدتا زیر ۱۰۰ دلار قیمت گذاری - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شده اند و جزو دیوایس های اقتصادی به شمار می آیند. گوگل تا امروز یوتوب، جیمیل، گوگل مپس و گوگل سرچ را برای اندروید Go بهینه سازی کرده که موقع نصب نسخه های کامل این اپلیکیشن ها دانلود و استفاده از نسخه های Go هم به شما پیشنهاد می شود.

توجه داشته باشید که بعضی اپلیکیشن های لایت یا اندروید Go هنوز برای تمام کشورها در دسترس نیستند و شاید لازم باشد که فایل APK آن ها را به طور غیر مستقیم و از وبسایت های دیگر دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهراد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا اطراف خان کلیبر هم خدمات دارید؟
پاسخ: بله در خان شهر کلیبر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone