🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30491.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بهترین میانبر‌ها برای اپلیکیشن Shortcuts در iOS 12

با عرضه‌ی سیستم عامل iOS 12، اپل یک اپلیکیشن جدید هم به سیستم عامل خود اضافه نمود که Shortcuts نام دارد. البته این اپلیکیشن از لحاظ فنی جدید نیست بلکه برندی جدید و نسخه‌ای کامل ...

با عرضه‌ی سیستم عامل iOS 12، اپل یک اپلیکیشن جدید هم به سیستم عامل خود اضافه نمود که Shortcuts نام دارد. البته این اپلیکیشن از لحاظ فنی جدید نیست بلکه برندی جدید و نسخه‌ای کامل تر از Workflow محسوب می‌شود.

برای اینکه بتوانید هرکدام از میانبر‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم را به دستگاهتان اضافه کنید، کافیست روی لینک عنوان هرکدام از میانبر‌ها کلیک کنید. ترجیحا سعی کنید با استفاده از مرورگر سفری و با موبایل این صفحه را باز کنید تا دچار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - مشکلات احتمالی نشوید.

در ادامه با یازده میانبر اپلیکیشن Shortcuts آشنا می‌شوید که برای همه‌ی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - کاربران آیفون می‌تواند مفید باشد. با ما همراه باشید.

Check Spelling

اصلاح خودکار غلط‌های املایی از طریق کیبورد همیشه می‌تواند مفید باشد، اما همیشه بهترین - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - عملکرد را در قبال اشتباه‌های تایپی ما ندارد. برای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - این کار کافیست شما بخشی از متن خود را از یک اپلیکیشن دیگر کپی کنید و داخل این میانبر درج نمایید. به راحتی متوجه می‌شوید که از لحاظ املایی متن شما اصلاح شده است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان

Do Not Disturb Timer

کنترل‌های «مزاحم نشوید» به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - سیستم عامل جدید اپل آمده و دارای یک گزینه‌ی جدید به نام زمان‌های DND یا Do Not Disturb است. وقتی این میانبر را اجرا می‌کنید از شما خواسته می‌شود که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - دقیقه یا ساعت‌های مورد نظر خود را وارد کنید و سپس - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - مدت زمانی که می‌خواهید این گزینه فعال باشد را نیز مشخص - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - کنید.

Intelligent Power

اگر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - نسبت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - به شارژ گوشی خود نگران هستید، می‌توانید از این گزینه استفاده کنید. میانبر یاد شده درصد کنونی باطری شما را با تنظیمات اعمال شده می‌سنجد و تشخیص می‌دهد که به چه مقدار از باتری استفاده کند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان

Install Main Apps

یکی از بهترین میانبر‌های پیشنهادی برای دارندگان آیفون محسوب می‌شود. با استفاده از این میانبر، تنها نام اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را در آن وارد می‌کنید، سپس همه‌ی اپلیکیشن‌ها در اپ استور لیست می‌شوند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - به راحتی قابل دانلود خواهند بود.

Convert Video to GIF

با استفاده از این میانبر می‌توانید به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - راحتی ویدیو‌هایی که دارید را تبدیل به گیف کنید. این کار به سادگی انجام می‌پذیرد و به شما امکان ویرایش ویدیو قبل از تبدیل شدن به گیف را هم خواهد داد.

Shoot a GIF

این میانبر اپلیکیشن دوربین را اجرا می‌کند و به شما - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - اجازه می‌دهد تا چند عکس بگیرید. بعد از آنکه آخرین عکس گرفته شد، همه‌ی آن‌ها با هم ادغام می‌شوند تا یک تصویر متحرک ایجاد گردد.

Time Machine

راهی جالب برای مرور خاطرات. با استفاده از این میانبر می‌توانید عکس‌هایی که یکسال پیش گرفته‌اید را مشاهده کنید. - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - همچنین می‌توانید با تنظیم این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - میانبر بیش از یک سال به گذشته برگردید.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان

Download File

دانلود فایل‌ها در iOS پروسه‌ای ساده محسوب نمی‌شود. با استفاده از این میانبر، کافیست تنها لینک فایل مورد نظر خود را در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - آن کپی کنید تا به طور خودکار اپلیکیشن Shortcut نسبت به دانلود آن اقدام کند. همچنین از شما می‌پرسد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - که می‌خواهید اپلیکیشن را در کدام بخش از حافظه‌ی گوشی‌تان ذخیره کنید.

Unzip and Save

با - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - استفاده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - از این میانبر می‌توانید راه‌های سخت غیر فشرده کردن فایل‌های زیپ در iOS را دور بزنید و به راحتی آن‌ها را از حالت فشرده خارج - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - کنید.

Expand - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - URL

گاهی برخی از لینک‌های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - کوتاه شده ممکن است - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - مشکوک به نظر برسند و هویت اصلی فایل را نمایش ندهند. اگر نسبت به لینک کوتاه‌ شده‌ای مشکوک هستید، می‌توانید آن را با استفاده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - این میانبر گسترش دهید تا ببینید به چه مسیری منتج می‌شود.

Backup [sic] Your Shortcuts

اپلیکیشن Shortcut به طور پیش فرض از طریق آی کلود دستگاه بکاپ می‌شود، اما برای محکم کاری شاید بد نباشد با استفاده از این میانبر، همیشه از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - تنظیمات مربوط به اپلیکیشن Shortcut بکاپ بگیرید. این میانبر همچنین در زمینه‌ی همگام سازی نیز به شما یاری خواهد رساند.

یافتن میانبر‌های بیشتر

همیشه میانبر‌های بیشتری را می‌توانید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - با جستجو در وبسایت‌ها پیدا کنید. اما وبسایت ردیت و مک استوریز می‌توانند پیشنهاد‌های مناسبی باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone