🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11909.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن اپرا GX؛ مرورگری مخصوص گیمرها

مرورگر مشهور اپرا تا کنون چندین نسخه برای موبایل عرضه کرده است که اپرا GX یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. نسخه گفته شده با تمرکز روی گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی ساخته شده است ...

مرورگر مشهور - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان - اپرا تا کنون چندین نسخه برای موبایل عرضه کرده است که اپرا GX یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. نسخه گفته شده با تمرکز روی گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی ساخته شده است و امکانات خاصی ارائه می‌دهد؛ اما چه چیزی باعث شده است تا این اپلیکیشن به عنوان مرورگر مخصوص گیمرها شناخته شود؟

در اولین برخورد ظاهر پیش‌فرض متفاوت نسبت به سایر مرورگرها کاملاً مشهود است. کاربران می‌توانند از میان پوسته‌های متنوع درون برنامه اقدام به شخصی‌سازی قالب اپلیکیشن کنند. اما شباهت محیط کلی و قابلیت‌های برنامه به مرورگر اپرا تاچ نیز کاملاً غیرقابل انکار است. GX توانسته است به لطف طراحی چشم‌نواز خود در کنار پوسته‌های زیبا، جایزه‌های متنوع طراحی اپلیکیشن را تصاحب کند. البته بیشتر پوسته‌ها برای حالت تاریک در نظر گرفته شده‌اند - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان - و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان - گزینه‌های چندانی برای حالت روشن در اختیار کاربران قرار ندارد. 

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان

اپرا GX با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان - شعار مرورگر مخصوص گیمرها منتشر شده است؛ پس باید امکانات خاصی برای گیمرها نیز ارائه دهد. کاربران می‌توانند در بخش GX Corner اقدام به مشاهده جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی، تقویم انتشار بازی‌های آتی و تازه‌ترین تریلرهای عناوین منتشر نشده کنند. در واقع هدف اصلی اپلیکیشن، افزایش آگاهی پیرامون اخبار بازی‌های ویدیویی است و برای کاربرانی که علاقه زیادی به‌روز بودن - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان - دارند، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان - گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

ویژگی‌های مشترک بسیاری میان اپرا تاچ و نسخه GX دیده می‌شود. امکان همگام‌سازی نسخه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان - دسکتاپ و موبایل با یکدیگر و ارسال آسان لینک‌ها و فایل‌ها میان - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان - دستگاه‌ها، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های مرورگرهای اپرا محسوب می‌شود که در GX نیز شاهد آن هستیم. علاوه بر نسخه استاندارد، امکان وبگردی در حالت FAB نیز توسط اپرا GX برای کاربران فراهم می‌شود که استفاده از اپلیکیشن با یک دست را آسان‌تر می‌کند. در حالت گفته شده بخش عظیمی از کلیدهای ناوبری برنامه به قسمت مرکزی صفحه منتقل می‌شوند و استفاده از آن‌ها تنها با انگشت شست امکان‌پذیر خواهد بود. چنین حالتی برای وبگردی در حین حرکت، بسیار - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان - مفید محسوب می‌شود. 

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان

مرورگرهای اپرا همیشه تمرکز ویژه‌ای روی حفظ حریم شخصی کاربران داشته‌اند و اپرا GX - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان - نیز از این قاعده پیروی می‌کند. قابلیت‌های امنیتی اپلیکیشن مانند - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان - جلوگیری از ثبت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان - کوکی‌ها یا نمایش تبلیغات موجب می‌شود تا در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان - کنار فراهم آوردن تجربه روان‌تر در حین وبگردی، سرعت بارگذاری صفحات نیز افزایش پیدا کند.

اما نمی‌توان از کمبود قابلیت‌های نسخه موبایل مرورگر اپرا GX نسبت به نسخه دسکتاپ نیز چشم‌پوشی کرد. امکانات خاصی برای استفاده از سرویس‌های استریم بازی برای اپلیکیشن در نظر گرفته نشده است و تنها دسترسی به اخبار گیم مقدور است. البته قابلیت محدودسازی استفاده از رم و پردازنده یا کنترل سرعت اینترنت در موبایل نیز وجود دارد اما کارایی لازم مانند دسکتاپ را ارائه نمی‌دهد. در نتیجه اپ GX - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان - تنها می‌تواند تجربه‌ای ناقص از مرورگر دسکتاپ را در موبایل‌ها فراهم کند و پتانسیل لازم برای جایگزینی آن را ندارد. 

با این وجود شاید تجربه این مرورگر برای گیمرها و افرادی که از موبایل‌های گیمینگ استفاده می‌کنند خالی از لطف نباشد. مرورگر اپرا GX را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان - می‌توانید از لینک‌های زیر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان - دانلود کنید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ملایر استان همدان

Opera GX: Gaming Browser

سازنده: Opera Software AS قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: ۴۲ و ۲۵ مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone