🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11908.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

چگونه با فتوشاپ پس زمینه عکس را تغییر دهیم؟

به دنبال تغییر پس زمینه عکس در فتوشاپ هستید؟ آیا می‌خواهید هوای ابری در بک گراند را به یک روز آفتابی زیبا تبدیل کنید؟ شما با چندین مرحله می‌توانید به راحتی پس زمینه یک تصویر ...

به دنبال تغییر پس زمینه عکس در فتوشاپ هستید؟ آیا می‌خواهید هوای ابری در بک گراند را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - به یک روز آفتابی زیبا تبدیل کنید؟ شما با چندین مرحله می‌توانید به راحتی پس زمینه یک تصویر را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - در فتوشاپ تغییر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - دهید.

یکی از بهترین قابلیت‌های ادوبی فتوشاپ، امکان تغییر پس زمینه تصاویر است. این برنامه محبوب و کاربردی شامل ابزارهایی است که می‌توانید توسط آن‌ها حساس‌ترین بخش‌ها مانند موها را انتخاب کنید و رنگ‌های تصاویر مختلف را هم با یکدیگر مطابقت دهید.

نحوه تغییر پس زمینه عکس در فتوشاپ

بهترین رویکرد برای تغییر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - پس زمینه عکس در فتوشاپ، ساخت بخش انتخابی است که پس زمینه و بخش جلویی (پیش زمینه) را از یکدیگر جداگانه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - می‌کند. در فتوشاپ برای رسیدن به نتیجه موردنظرتان، چندین - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - راه وجود دارد و می‌توانید با روش‌های مختلفی به نتیجه برسید.

در این مقاله ما می‌خواهیم از ابزار Quick Selection استفاده کنیم، اما با ابزار Pen هم می‌توان کار کرد. قبل از اینکه سراغ نحوه تغییر بک گراند عکس در فتوشاپ برویم، نگاهی به نتیجه کار بیندازید. سمت چپ تصویر اصلی را نشان می‌دهد و سمت راست، عکس پس از تغییر پس زمینه است.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی

می‌توانید برای تمرین، از همین عکس‌ها استفاده کنید. این تصاویر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - سایت Pexels.com وجود - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - دارند و می‌توانید آن‌ها را بطور - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - رایگان دانلود کنید. برای دانلود تصویر سمت چپ روی این لینک کلیک کرده و پس زمینه مورد استفاده در عکس سمت راست را هم از این لینک دانلود کنید. در ادامه نحوه تغییر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - پس زمینه عکس در فتوشاپ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - را آموزش می‌دهیم.

قدم اول: سوژه جلوی تصویر را انتخاب کنید

ابزار Quick Selection را از نوار ابزار انتخاب کنید یا اینکه کلید W را روی کیبورد فشار دهید. با براش (Brush)، درون بخشی که می‌خواهید انتخاب کنید، کلیک کرده و بکشید. فتوشاپ سعی می‌کند بر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - اساس سطوح کنتراست تصویر، بخش‌های موردنظرتان را حدس بزند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی

نتیجه چنین رویکردی، انتخاب راحت بخش‌های با کنتراست بالاست، اما برای مناطق با کنتراست پایین با لبه‌های نرم، کارتان بیشتر و سخت‌تر است.

در برخی تصاویر شاید انتخاب پس زمینه برایتان آسان‌تر باشد. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - پس از انتخاب پس زمینه، می‌توانید انتخابتان را با فشردن کلیدهای Shift + Ctrl + I روی ویندوز و با فشردن کلیدهای Shift + Cmd + I روی مک معکوس کنید.

قدم دوم: انتخابتان را بطور دقیق تنظیم کنید

برای تنظیم دقیق ناحیه انتخاب شده، روی عکس زوم کرده و سایز براش را هم کوچکتر کنید. حالا با دقت، به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - کلیک کردن و کشیدن ماوس ادامه دهید تا بخش‌های بیشتری از بخش جلویی تصویر به ناحیه انتخابی اضافه شود.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی

اگر خواستید چیزی را از ناحیه انتخابی حذف کنید، کلید Alt را فشرده و نگه دارید و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - سپس روی نواحی موردنظر کلیک کنید و ماوس را بکشید.

در حالت ایده‌آل، باید ناحیه انتخابی تمام بخش‌های مدنظرتان را پوشش دهد، با این حال وسواس - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - زیادی هم روی آن نداشته باشید، برای مثال شاید یک تار مو جزو ناحیه انتخابی‌تان نباشد. به این مشکل در ادامه رسیدگی خواهیم کرد.

قدم سوم: انتخاب کنید و ماسک بسازید

در نوار گزینه‌ها در بالای صفحه، روی گزینه Select and Mask کلیک کنید. صفحه‌ای که باز می‌شود، امکان تنظیم دقیق‌تر ناحیه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - انتخابی را فراهم می‌کند و همچنین می‌توانید - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - آن را به یک لایه ماسک تبدیل کنید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی

در پنل Properties، برای - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - تغییر نحوه مشاهده ناحیه انتخابی روی گزینه View Mode کلیک کنید. گزینه Overlay را انتخاب کنید چرا که می‌توانید رنگی را انتخاب کنید که با تصویرتان در تضاد است. البته می‌توانید در هنگام کار روی فایل‌تان، برای مشاهده پس - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - زمینه‌های مختلف کلید F را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - فشار دهید تا هرگونه مشکل در ناحیه انتخابی برجسته شود.

قدم چهارم: انتخابتان را اصلاح کنید

حالا می‌توانید شروع به اصلاح ناحیه انتخابی کنید. در نوار ابزار در سمت چپ صفحه، ابزارهای - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - مختلفی برای این کار وجود دارد که - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - به شما در اصلاح چنین ناحیه‌ای کمک می‌کنند:

  • ابزار Quick Selection: عملکرد این ابزار مشابه چیزی است که در قدم اول دیدیم. با استفاده از آن می‌توانید نواحی بزرگ را به ناحیه انتخابی اضافه یا از آن پاک کنید.
  • ابزار براش Refine Edge: برای مو و سایر لبه‌های نرم کارایی دارد.
  • ابزار براش: از آن برای لبه‌های سخت استفاده کنید.
  • ابزار Lasso/Polygonal Lasso: برای افزودن بخش جدید یا حذف دستی، از این ابزار استفاده کنید.

برای بررسی لبه‌های ناحیه انتخابی، روی تصویر زوم کنید. نیازی به دستکاری زیادی در این بخش نیست، بیشتر به دنبال نواحی باشید که به اشتباه انتخاب کرده‌اید یا اینکه انتخاب نشده‌اند. به لبه‌های ناصاف هم توجه کنید.

در تصویر این مقاله، کار را با ابزار براش شروع می‌کنیم تا وضعیت لبه‌های دیوار و بدن بهبود پیدا کنند. برای افزودن روی ناحیه انتخابی، نقاشی کنید یا اینکه با نگه داشتن کلید Alt و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - نقاشی کردن، نواحی را حذف کنید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی

در ادامه به سراغ ابزار Refine Edge - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - می‌رویم تا وضعیت موها یا هر لبه نرم دیگری را بهتر کنیم. زیر بخش Edge Detection در پنل سمت راست، گزینه Smart - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - Radius را فعال کنید. با این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - کار، به فتوشاپ در تفاوت قائل شدن میان لبه‌های نرم و سخت کمک می‌شود.

شما می‌توانید Radius یا شعاع را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - کمی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - افزایش دهید. این کار را باید با چشم‌تان انجام دهید تا اثرش را ببینید. برای جابه‌جایی میان حالت قبل و بعد کلید P - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - را فشار دهید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی

ابزار Refine Edge را روی لبه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - بیرونی مو قرار داده و شروع - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - به نقاشی کنید. با این کار تارهای مو کم کم به ناحیه انتخابی اضافه می‌شوند. کلید Alt را فشرده و نگه دارید و با نقاشی کردن، تغییرات اعمالی را برگردانید.

قدم پنجم: تنظیمات را درست کنید

گزینه Select and Mask شامل لیستی زیر Global Refinements می‌شود که ما برای عکس این مقاله از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم، با این حال برای آشنایی‌تان با آن‌ها، معرفی‌شان می‌کنیم:

  • Smooth: لبه ناحیه انتخابی را صاف کرده و هرگونه خطوط ناصاف و دندانه‌دار را از بین می‌برد. برای نواحی انتخابی با لبه‌های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - واضح، گزینه مناسبی است.
  • Feather: با افزودن یک پر، لبه ناحیه انتخابی را نرم و صاف می‌کند.
  • Contrast: با افزایش کنتراست پیکسل‌های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - لبه، لبه ناحیه انتخابی را سخت می‌کند.
  • Shift Edge: کل ناحیه انتخابی را با یک عدد مشخص پیکسل، به داخل یا خارج جابجا می‌کند.

قدم ششم: ناحیه رنگ‌ شده را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - حذف کنید

پس از اینکه از ناحیه انتخابی مطمئن - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - شدید و مشکلی نداشت، به بخش Output Settings در پنل سمت راست بروید. برای هرگونه حاشیه رنگی در ناحیه انتخابی، روی گزینه Decontaminate Colors کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی

در OutPut، گزینه New Layer with Layer Mask را انتخاب کرده و روی گزینه OK کلیک کنید. حالا به تصویر اصلی برمی‌گردید و ناحیه انتخابی به عنوان یک لایه جدید به آن - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - افزوده شده است. با حذف پس زمینه تصویر، می‌توانید به سراغ افزودن بک گراند جدید بروید.

قدم هفتم: پس زمینه جدید را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - به عکس اضافه کنید

در ادامه، تصویری - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - که حاوی پس زمینه است را پیست کنید. آن را در لایه‌ای زیر لایه حاوی سوژه (ناحیه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - انتخابی) قرار دهید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی

از ابزار دست برای - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - تغییر موقعیت لایه استفاده کنید. در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - صورت نیاز می‌توانید با استفاده از ابزار Free Transform (با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - فشردن کلیدهای Ctrl + T یا Cmd + T)، سایز آن را تغییر دهید. دستگیره‌های گوشه‌ها یا اطراف تصویر را بگیرید - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - و آن را به سمت داخل بکشید - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - تا کوچکتر شود. برای حفظ نسبت ابعاد، کلید Shift را نگه دارید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی

قدم هشتم: رنگ‌ها را مطابقت دهید

همین حالا هم باید تصویر مناسب باشد، اما برای مرحله آخر می‌خواهیم رنگ بخش جلویی را درست کنیم تا با پس زمینه به خوبی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - ترکیب شود.

لایه جلویی را انتخاب کرده و از انتخاب تصویر و نه ماسک مطمئن شوید. به مسیر Image > Adjustments > Match - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - Color بروید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی

در پنجره‌ای که باز می‌شود، به Source بروید و تصویری که روی آن کار می‌کنید را انتخاب کنید. در بخش Layer، لایه‌ای را انتخاب کنید که می‌خواهید درستش کنید. شما می‌توانید رنگ پیش زمینه را با پس زمینه تطبیق دهید یا برعکس.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی

حالا باکس Neutralize را تیک بزنید - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - تا هرگونه رنگ ناخواسته‌ای را از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - لایه انتخابی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - حذف کند. در ادامه گزینه‌های Luminance و Intensity را تا جایی تنظیم کنید که پیش زمینه و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - پس زمینه تطابق پیدا کنند.

شما می‌توانید در صورت نیاز اثرش را با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - اسلایدر Fade کاهش دهید. از گزینه Preview برای جابه‌جایی میان حالت قبل و بعد استفاده کنید.

قدم نهم: - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - کار به پایان رسید

روی گزینه OK کلیک کنید و کارتان تمام است. فایل‌تان را در فرمت PSD ذخیره کنید تا اطلاعات تمام لایه‌ها حفظ شوند. با قرارگیری پیش زمینه، پس زمینه و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - عکس اصلی در لایه‌های جداگانه، فایل بطور کامل قابل ویرایش خواهد بود.

شما می‌توانید لایه ماسک را ویرایش کنید و به آن چیزی اضافه کرده یا از آن پاک کنید. شما می‌توانید محل قرارگیری پس زمینه را تغییر دهید یا اینکه به سراغ پس زمینه دیگری بروید.

برای اشتراک‌گذاری تصویر، باید آن را در فرمت دیگری ذخیره کنید. برای این کار به مسیر File > Save As بروید و گزینه JPEG  را انتخاب کنید. با این حال، فایل PSD را پاک نکنید چرا که هم می‌تواند به عنوان یک - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - نسخه پشتیبان مورد استفاده قرار بگیرد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - و هم در آینده آن را ویرایش کنید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی

با کمی تمرین، تغییر پس زمینه عکس در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - فتوشاپ برایتان کار راحتی خواهد شد. شما حتی می‌توانید افراد دیگری - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - را با همین تکنیک به تصویرتان اضافه یا از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - آن حذف کنید.

اگر می‌خواهید چنین کاری را با ابزار سبک‌تر و ساده‌تری انجام دهید، می‌توانید به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرکزی استان مرکزی - سراغ GIMP بروید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone