تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23916.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

هواوی کارمندان نمونه را با دستمزد حداقل پنج برابر بیشتر از رقبا استخدام می‌کند

«رن ژنگفی» مدیرعامل هواوی قصد دارد برای تقویت نیروی انسانی شرکت خود، کارمندان باسابقه را با حقوق حداقل پنج برابر بیشتر نسبت به رقبا به استخدام هواوی در بیاورد. طبق ایمیلی که توسط مدیرعامل هواوی ...

«رن ژنگفی» مدیرعامل هواوی قصد دارد برای تقویت نیروی انسانی شرکت خود، کارمندان باسابقه را با حقوق حداقل پنج برابر بیشتر نسبت به رقبا به استخدام هواوی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در بیاورد.

طبق ایمیلی که - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - توسط مدیرعامل هواوی «رن ژنگفی» امضا شده، این شرکت قصد دارد با استخدام 20 الی 30 استعداد درخشان از سرتاسر دنیا توانایی های - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خود را افزایش دهد. در آگهی استخدام هواوی آمده:

«اگر بهترینِ بهترین ها هستید و قصد دارید - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مرزهای علمی را جا به‌ جا کنید، ما شما را می خواهیم. ما به دنبال - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - افرادی هستیم که دستاوردهای خارق العاده ای در ریاضیات، علوم کامپیوتر، فیزیک، علوم مواد، تراشه ها، تولید هوشمند یا شیمی کسب کرده اند. ما کسانی را می خواهیم که تشنه رهبری در زمینه تخصصی خود - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هستند.»

تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

مدیرعامل هواوی برای ترغیب کردن افراد به کار کردن برای کمپانی اش حقوق بالایی در نظر گرفته. گزارش شده این شرکت حاضر است سالانه 1 میلیون یوان (حدود 140 هزار دلار) به کارمندان جدید دستمزد بدهد. - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در ادامه آگهی جذب نیروی هواوی می خوانیم:

«نوآوری، مهم ترین عامل - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پیروزی در جنگ تکنولوژی و کسب و کار است و استعداد، کلید نوآوری در این جنگ هاست. ما استعدادهای نخبه را با دستمزدهای بالا به خدمت خواهیم گرفت.»

هواوی در چند ماه اخیر به دلیل تحریم های آمریکا با - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مشکلات متعددی دست به گریبان است. دولت ترامپ شرکت های - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آمریکایی را از - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مراوده با بزرگ ترین تأمین کننده - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تجهیزات مخابراتی جهان منع کرده و این شرکت را از مسابقه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شبکه اینترنت 5G در این کشور - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خارج کرده است.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی
مدیرعامل هواوی معتقد است استخدام نیروهای نخبه کمپانی او را در طولانی مدت رشد خواهد داد

با وجود تحریم ها مدیرعامل هواوی قصد دارد با جذب استعدادهای بین المللی سطح همکاری های شرکت را گسترش دهد. رن ژنگفی معتقد است این کار به رشد هواوی در طولانی مدت منجر خواهد شد.

با وجود تحریم ها، درآمدهای غول فناوری چین در سه ماهه نخست سال 2019 رشد داشته است. - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در حال حاضر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بیش از 700 ریاضیدان، 800 فیزیکدان و 120 شیمیدان در استخدام هواوی هستند. این شرکت مجموعا 15 هزار پژوهشگر دارد.

- تعمیرات یخچال می تگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone