تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23999.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات بانکی هزاران مشتری سرویس اشتراک فیلم MoviePass فاش شد

اطلاعات حساب بانکی و محرمانه ده ها هزار مشتری سرویس اشتراک فیلم اینترنتی «مووی پَس» (MoviePass) لو رفت. یک پژوهشگر امنیتی در دبی به نام «Mossab Hassan» از کارمندان شرکت امنیت سایبری SpiderSilk این بانک ...

اطلاعات حساب بانکی و محرمانه ده ها هزار مشتری سرویس اشتراک فیلم اینترنتی «مووی پَس» (MoviePass) لو رفت.

یک پژوهشگر امنیتی در دبی به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خراسان استان خراسان - نام «Mossab Hassan» از کارمندان شرکت امنیت سایبری SpiderSilk این بانک اطلاعاتی حساس را پیدا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خراسان استان خراسان - کرده است. او ادعا کرده شرکت مووی پَس با سهل انگاری داده های محرمانه مشتریان خود را بدون رمزگذاری کردن روی یک سرور عمومی قرار داده تا هر کسی بتواند به آنها دسترسی پیدا کند.

طبق گزارشات، اطلاعات لو رفته شامل شماره کارت نقدی عضویت مووی پس و جزییات کارت اعتباری مشتریان از جمله شماره کارت، تاریخ انقضاء، آدرس محل سکونت و اسامی هستند. این اطلاعات برای جا به جایی پول از حساب مشتریان به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خراسان استان خراسان - حساب هکرها کافی است.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خراسان  استان خراسان

«Hassan» در مورد عدم رعایت اصول امنیتی توسط شرکت ها می گوید:

«شرکت های بزرگ و کوچک در نگه داری داده های خصوصی مشتریانشان سهل انگاری می کنند. در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خراسان استان خراسان - این مورد اطلاعات حساس مشتریان نه تنها در فرمت تکست برای اعضای شرکت قابل مشاهده بوده، بلکه در دسترس عموم و در معرض هک شدن قرار گرفته بوده است.»

محقق امنیتی مذکور مدعی شده چندین نفر تاکنون سعی کرده اند به این بانک اطلاعاتی دسترسی پیدا کنند. او - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خراسان استان خراسان - می گوید به کمک یک آدرس ایمیل جعلی داده های حساس مشتریان به راحتی برای کاربر نمایش داده می شوند. او سعی کرده با مدیران سایت مووی پس تماس بگیرد ولی موفق به دریافت پاسخ نشده. ظاهراً - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خراسان استان خراسان - پس از ورود سایت های خبری به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خراسان استان خراسان - ماجرا سرور آسیب پذیر نهایتاً از دسترس خارج شده است.

هنوز نمی توان با اطمینان از به سرقت رفتن اطلاعات مشتریان مطمئن بود. ولی با این حال کشف این سرور بی کفایتی و سهل انگاری مدیران مووی پس را نشان می دهد. این سرویس - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خراسان استان خراسان - اشتراک فیلم از گذشته تاکنون با کوهی از مشکلات مختلف دست به گریبان بوده است.

تعداد مشترکین این سرویس اواسط سال 2018 حدود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خراسان استان خراسان - 3 میلیون نفر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خراسان استان خراسان - بود، ولی تعداد مشترکین به دلیل عدم توانایی این شرکت در خدمات دهی با افت 90 درصدی مواجه شد و به حدود 225 هزار نفر رسید. ماه ژوئیه گذشته نیز اپلیکیشن این سرویس برای چند هفته از دسترس خارج - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خراسان استان خراسان - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone