تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35386.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی بهترین پزشکان چین را در تشخیص تومور‌های مغزی شکست داد

به تازگی یک سیستم هوش مصنوعی موفق شده که ۱۵ نفر از بهترین پزشکان کشور چین را در تشخیص تومور‌های مغزی و پیش بینی گسترش هماتوم شکست دهد. به گزارش نشریات چینی، این هوش مصنوعی ...

به تازگی یک سیستم هوش مصنوعی موفق شده که ۱۵ نفر از - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بهترین پزشکان کشور چین را در تشخیص تومور‌های مغزی و پیش بینی گسترش هماتوم شکست دهد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

به گزارش نشریات چینی، این هوش مصنوعی توانسته از تیم ۱۵ نفره بهترین متخصصین چین فعالیت مطلوبتری نشان دهد و نتایجی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تا دو برابر بهتر را رقم زند. - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هوش مصنوعی یاد شده که BioMind نام دارد توسط مرکز تحقیق هوش مصنوعی برای اختلالات عصبی واقع در بیمارستان تیانتان توسعه یافته است و دستاورد دیگری در زمینه‌ی فناوری تجزیه و تحلیل تصاویر به شمار می‌رود.

در اولین سری آزمایش، بایومایند ۸۷ درصد اوقات موفق شد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که تومور‌های مغزی را به درستی تشخیص دهد اما تیم متشکل از بهترین پزشکان چینی تنها در ۶۶ درصد موارد بررسی شده توسط خود موفق شدند که نتیجه درست را تشخیص دهند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

از سوی دیگر هوش مصنوعی یاد شده توانست در مدت ۱۵ دقیقه ۲۲۵ پروند را مورد بررسی قرار داده. - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در حالی که بهترین پزشکان چین موفق شدند طی مدت ۳۰ دقیقه این پرونده را به اتمام برسانند.

آزمایش دوم - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به پیش - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بینی گسترش هماتوم اختصاص داشت. هماتوم به جمع شدن - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خون در بخشی بیرون از رگ‌های خونی گفته می‌شود و قرار - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بود که این هوش مصنوعی با بهترین پزشک‌ها در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تشخیص آنها مسابقه دهند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

در سری آزمایش نیز خوش مصنوعی موفق شد که در ۸۳ اوقات تمامی موارد را به صورت صحیح تشخیص دهد در حالی که ۱۵ نفر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از بهترین پزشکان چین تنها - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - توانستند ۶۳ از مورد‌ها را به طور پیدا کنند.

علاوه بر این کارشناسان می‌گویند که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بیش از هزاران - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تصویر از آرشیو بیمارستان‌ها در اختیار این هوش مصنوعی قرار داده‌اند و اطلاعات زیادی از موارد مشابه به آن وارد کرده‌‌اند. این مسئله موجب شده که بایومایند توانایی تشخیصی بسیار بیشتر از متخصصین پیدا کند و در ۹۰ درصد مواقع - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بتواند اختلالات عصبی را به درستی تشخیص دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone