تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20787.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

کاهش مصرف باتری و بهبود عملکرد؛ گوگل از بهینه‌سازی کروم برای مک‌او‌اس خبر می‌دهد

کروم در ماه‌های آینده منابع کمتری در مک‌ها مصرف خواهد کرد. به گفته گوگل، این مرورگر چندین بروزرسانی دریافت می‌کند که نتیجه آن کاهش مصرف باتری و افزایش عملکرد خواهد بود. نزدیک به یک هفته ...

کروم در ماه‌های آینده منابع کمتری در مک‌ها مصرف خواهد کرد. به گفته گوگل، این مرورگر چندین بروزرسانی دریافت می‌کند که نتیجه آن کاهش مصرف باتری و افزایش عملکرد خواهد بود.

نزدیک به یک هفته پیش گزارشی منتشر شد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - که از تست ویژگی‌ جدید در کروم - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - برای کاهش مصرف باتری خبر می‌داد. این قابلیت که برای تمام پلتفرم‌ها شامل مک او اس در حال - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - توسعه است، تایمر بیداری جاوا اسکریپت در صفحات وب در پس زمینه را به یکبار در دقیقه محدود می‌کند که مانع از پردازش در زمان - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - عدم مشاهده صفحه می‌شود.

در گزارش قبلی به این موضوع اشاره شده بود که این ویژگی در نسخه بتای کروم ۸۶ در حال بررسی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - است و در تست‌های گوگل شارژدهی باتری تا ۲ ساعت افزایش پیدا کرده. حالا بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، گوگل چنین موضوعی را تایید کرده و خبر از تلاش برای کاهش مصرف منابع توسط مرورگر خود داده است.

«مکس کریستوف»، مدیر مهندسی مرورگر کروم در این زمینه اعلام کرده:

«من عملکرد کروم را به عنوان یک سفر و نه یک مقصد می‌بینیم. این یک سرمایه‌گذاری مداوم برای بهبود - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - سرعت، کارایی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - و شارژدهی باتری است.»

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران

کریستوف به سه بهبود مرورگر گوگل در ماه‌های آینده اشاره کرده است. علاوه بر کاهش مصرف منابع توسط تب‌ها که تاثیر زیادی روی شارژدهی باتری و عملکرد دارد، گوگل بدنبال محدود کردن قدرت مورد استفاده تبلیغات و همچنین بهینه‌سازی دیگر المان‌های درون مرورگر است.

این تغییرات علاوه بر ویندوز، به احتمال زیاد در سیستم عامل مک او اس نیز اعمال می‌شوند. گوگل زمانی شروع به بهبود دوباره مرورگر خود کرده که شرکت‌های رقیب تغییرات زیادی در مرورگرهای خود اعمال کرده‌اند. سافاری در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - سیستم عامل macOS Big Sur از افزونه‌ها پشتیبانی می‌کند و عملکرد آن نیز بهبود پیدا کرده است. مرورگر مایکروسافت اج کرومیوم نیز با دریافت بروزرسانی کارایی خود را افزایش می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone