تعمیرات یخچال باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32905.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

در آیپد پرو بعدی اپل احتمالاً خبری از بریدگی نمایشگر نباشد

بنابر آیکنی که اخیراً در پنجمین بتای توسعه دهندگان iOS 12 یافت شده، آیپد پرو نسل بعد اپل درست مانند آیفون 10 به حاشیه هایی بسیار باریک مجهز خواهد بود، اما خبری از بریدگی نمایشگر ...

بنابر آیکنی که اخیراً در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پنجمین بتای توسعه دهندگان iOS 12 یافت شده، آیپد پرو نسل بعد اپل درست مانند آیفون 10 به حاشیه هایی بسیار باریک مجهز خواهد بود، اما خبری از بریدگی نمایشگر در آن نیست. همانطور که خبرگزاری 9to5Mac گزارش کرده، این آیکن آبی رنگ، تبلتی باریک تر با حاشیه هایی یکپارچه تر را نمایش دهد؛ برخلاف ورژن قبلی همین آیکن که آیپدی مجهز به دکمه فیزیکی هوم و دوربین سلفی در بالا را به نمایش در می آورد.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان

سال گذشته و با عرضه اتفاقی فرمور هوم پاد بود که تجهیز آیفون X به بریدگی نمایشگر افشا شد و می توان فرض را بر این گذاشت که آیکن مورد اشاره هم به جزییات صحیحی در طراحی آیپد پرو بعدی اشاره دارد. ضمناً پیش از این هم شنیده بودیم که اپل به سراغ طراحی کم حاشیه در تبلت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های گران قیمتش خواهد رفت.

اما نکته - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جالب اینجاست که - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پشتیبانی آیپد پرو از سیستم احراز هویت بیومتریک FaceID هم از طریق نسخه بتا iOS 12 فاش شده است و این مسئله، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سوالاتی درباره چرایی عدم وجود بریدگی نمایشگر در تصویر آیکن بر می انگیزد. در آیکن مخصوص آیفون X، می توان به وضوح بریدگی نمایشگر، که میزبان دوربین - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و سنسورهای - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مختلف است را مشاهده کرد.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان

در حال حاضر علت این موضوع مشخص نیست اما شاید صرفاً فضای کافی برای افزودن - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بریدگی به طرح این آیکن وجود نداشته است. اما از طرفی شاید آیپد پرو بعدی حاشیه هایی دقیقاً شبیه به آیفون x نداشته باشد و مهندسین اپل، ماژول های لازم را به گونه ای متفاوت در دستگاه جای دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone