تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27482.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید لپ تاپ‌های دل XPS با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی شدند

کمپانی دل نسخه هیبریدی لپ تاپ XPS 13 را به پردازنده نسل دهم آیس لیک، نمایشگر جدید و کیبوردی جذاب‌تر مجهز کرده است. این کمپانی طی کامپیوتکس ۲۰۱۹ نسخه ای از این لپ تاپ قدرتمند ...

کمپانی دل نسخه هیبریدی لپ تاپ XPS 13 را به پردازنده نسل دهم آیس لیک، نمایشگر جدید و کیبوردی جذاب‌تر مجهز کرده است.

این کمپانی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - طی کامپیوتکس ۲۰۱۹ نسخه ای از این لپ تاپ قدرتمند را با پردازنده ۱۰ نانومتری آیس لیک به نمایش گذاشت که توان پردازشی این مدل را به سطحی جدید می رساند. این چیپ حالا به جای سری Y که در مدل های قدیمی این لپ تاپ به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کار رفته، به خانواده محبوبتر U تعلق دارد و به گفته کمپانی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سازنده ۲.۵ برابر کارایی بهتری را به ارمغان می آورد. پردازنده های در دسترس شامل i3-1005, i5-1035 و i7-1065 - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می شود.

سایز نمایشگر لپ تاپ XPS 13 با افزایش ۷ درصدی نسبت به قبل حالا به ۱۳.۴ اینچ با نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ رسیده و خریداران امکان - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - انتخاب بین رزولوشن های +1080p و 4k را دارند. نسخه +1080p (رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل) پشتیبانی از دالبی ویژن و روشنایی ۵۰۰ نیتی را به همراه دارد اما در نسخه 4K علی رغم سازگاری با HDR 400 از دالبی ویژن خبری نیست. به لطف انتقال وبکم به بالای نمایشگر، فاصله بین پنل و کیبورد کاهش پیدا - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کرده است.

کیبورد هم از ضیافت به‌روزرسانی ها بی‌نصیب نمانده و طراحی کلید maglev مدل XPS 15 به این نسخه هم آمده است. علاوه بر این ابعاد کلیدها افزایش یافته و سایز تاچ پد هم حدود ۱۹ درصد بیشتر شده است. تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

لپ تاپ XPS 15 هم تغییراتی را تجربه کرده اما به پای مدل ۱۳ اینچی تبدیل پذیر نمی رسد. XPS 15 علاوه بر تغییر محل وبکم حالا میزبان پردازنده نسل نهم اینتل (شامل گزینه های i7، i5 و i9) کارت گرافیک جدید انویدیا GTX 1650، تا ۶۴ گیگابایت حافظه رم و نمایشگر 1080p دالبی ویژن یا 4K OLED است.

قیمت پایه لپ تاپ های XPS 13 هیبریدی و XPS 15 هزار دلار عنوان شده اما برای خرید مدل ۱۵ - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اینچی با نمایشگر OLED باید ۱۹۰۰ دلار کنار بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرین چهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
دوستان سایت ***** یخچال آرچلیک ES32T شما را با ارزانترین قیمت و بهترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone