تعمیرات یخچال اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27480.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

ویوو Y15 با باتری قدرتمند و دوربین سه‌گانه معرفی شد

کمپانی ویوو قرار بود در روزهای آتی از دو میان رده جدید رونمایی کند اما ویوو Y15 را پیش از موعد معرفی کرده است. این گوشی علی رغم شباهت ظاهری به Y17 از سخت افزار نسبتا ...

کمپانی ویوو قرار بود در روزهای آتی از دو میان رده جدید رونمایی کند اما ویوو Y15 را پیش از موعد معرفی کرده است. این گوشی علی رغم شباهت ظاهری به Y17 از سخت افزار نسبتا ضعیف تری بهره می برد.

باتری گوشی ۵ هزار میلی آمپر ساعتی است

Y15 که - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ابتدا در بخش هندی سایت ویوو به نمایش گذاشته شد، از نمایشگر ۶.۳۵ اینچی LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۴۴ پیکسل و بریدگی قطره ای بهره می برد که ۸۹ درصد پنل جلو را به خود اختصاص داده است.

توان پردازشی دستگاه توسط چیپست هشت هسته ای و ۱۲ نانومتری هلیو پی ۲۲ با حداکثر کلاک ۲ گیگاهرتز - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تامین می شود. در کنار این تراشه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد.تعمیرات یخچال اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

ماژول تصویربرداری ویوو Y15 شامل دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی فوق - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - عریض با میدان دید ۱۲۰ درجه ای و ۲ مگاپیکسلی عمق - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سنج با اپرچر f/2.4 - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می شود. دوربین سلفی نیز میزبان یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است که با تکیه بر هوش مصنوعی توانایی ثبت تصاویر پرتره را دارد.

این گوشی ابعادی برابر با ۷۶.۷۷ در ۸.۹۲ در ۱۵۹.۴۳ میلی متر دارد و - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - وزن آن ۱۹۰ گرم عنوان شده است. از قابلیت های دیگر باید به پشتیبانی از کارت حافظه MicroUSB تا ۲۵۶ گیگابایت، سنسور اثر انگشت فیزیکی و اندروید ۹ با رابط کاربری Funtouch OS 9 اشاره کرد. باتری قدرتمند دستگاه نیز ظرفیتی معادل با ۵ هزار میلی آمپر ساعت دارد و به گفته کمپانی سازنده به لطف فناوری های ذخیره انرژی هوشمند، حداکثر بهره‌وری را به ارمغان می آورد.

ویوو Y15 با گرادیانی از رنگ های آبی تا فیروزه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ای و همچنین جگری تا قرمز، ۲۳۰ دلار قیمت دارد اما تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone