تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27493.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

با قلم واقعیت مجازی جدید لاجیتک در هوا طراحی کنید [تماشا کنید]

لاجیتک از یک قلم واقعیت مجازی جدید به نام Logitech VR Ink Pilot Edition رونمایی کرده که قرار است طراحی در واقعیت مجازی را ساده تر کند. بر خلاف بسیاری کنترلرهای واقعیت مجازی که توسط ...

لاجیتک از یک قلم واقعیت مجازی جدید به نام Logitech VR Ink Pilot Edition رونمایی کرده که قرار است طراحی در واقعیت مجازی را ساده تر کند. بر خلاف بسیاری - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کنترلرهای واقعیت مجازی که توسط کمپانی هایی مانند اچ تی سی رونمایی شده اند می توان قلم واقعیت مجازی لاجیتک را مانند یک قلم عادی در دست گرفت. این وسیله هم روی سطوح صاف و هم در هوا قابل استفاده است.

قلم جدید هم روی سطوح صاف و هم در هوا قابل استفاده است

به نظر ایده بسیار جذابی می رسد اما لاجیتک همچنان در حال کار روی دلایل خرید چنین محصولی است. در تیزر تبلیغاتی این قلم از آن برای طراحی سه بعدی خودرو و هواپیما در محیط CAD - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - استفاده می شود، اما لاجیتک گفته در حال جستجو برای شرکای صنعتی و توسعه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دهندگان نرم افزاری برای افزایش کاربرد این قلم است.

علاوه بر سری حساس به فشار برای طراحی روی سطوح صاف، قلم واقعیت مجازی لاجیتک مجهز به دکمه های قابل برنامه ریزی، کنترل کننده گریپ و یک نوار دو بعدی لمسی برای دستکاری اجسام - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در واقعیت مجازی است. عمر باتری هم حدودا - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دو ساعت و نیم اعلام شده و شارژش هم توسط پورت یو اس بی صورت می گیرد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
Vadim Kogan از مدیران ارشد لاجیتک

«Vadim Kogan»، مدیر بخش نوآوری و استراتژی لاجیتک در زمینه واقعیت ترکیبی طی یک مصاحبه درباره قلم جدید می گوید:

ما شروع به بررسی کمبودهای این حوزه از نگاه لاجیتک کردیم و دیدیم بسیاری صنایع شروع به استفاده از - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - واقعیت مجازی کرده اند، اما کنترلرهای واقعیت مجازی موجود - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - توسط گیمرها و برای گیمرها توسعه یافته اند. ما حس کردیم لاجیتک قادر به اضافه کردن - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ارزشهای زیادی به این حوزه است.

در حال حاضر این قلم با انواع پلتفرم های Steam VR مانند Vive، Vive Pro و Valve Index قابل استفاده است اما حرفی درباره سازگاری اش با هدست های Oculus زده نشده.

اگر به خرید قلم واقعیت مجازی لاجیتک علاقه دارید احتمالا باید مقداری صبر کنید. این شرکت برنامه دارد طی چند ماه آینده تعداد محدودی از این قلم را در اختیار شرکای منتخبش بگذارد، اما درباره عرضه عمومی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و قیمتش حرفی به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - میان نیامده - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone