تعمیرات یخچال کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27492.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی دل از نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ Alienware با نسل نهم پردازنده های اینتل

اواخر سال گذشته بود که دل از پرچمدار باز طراحی شده لپ تاپ های گیمینگ Alienware در نمایشگاه CES پرده برداشت که زبان طراحی مدرن و جدید دل برای این برند را به نمایش می ...

اواخر سال گذشته بود که دل از پرچمدار باز طراحی شده لپ تاپ های گیمینگ Alienware در نمایشگاه CES پرده برداشت که زبان طراحی مدرن و جدید - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دل برای این برند را به نمایش می گذاشت. حال این زبان طراحی راهش را به محصولات دیگر این شرکت از جمله لپتاپ های m17 و m15 باز کرده؛ البته این دو مدل بر خلاف برادر بزرگترشان دارای طراحی مدولار نیستند.

زبان طراحی این دستگاه ها کاملا مشابه Area 51 است

زبان طراحی مدل های جدید که در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی شده اند به قدری شبیه پرچمدار این شرکت است که انگار ورژن نازک شده Area 51 هستند. البته با توجه به اینکه این دستگاه ها محصول Alienware به شمار می روند، همچنان از ضخامت قابل توجهی برخوردارند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

پس از طراحی مجدد مدل های m15 و m17 در سال قبل این دومین باز طراحی عمده سری اصلی لپ تاپ های گیمینگ Alienware است. البته تغییرات فقط ظاهری نیستند و دل زیر پوسته جدید این دستگاه ها از سخت افزار به - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - روز رسانی شده مانند پردازنده های نسل نهم اینتل و کارت گرافیک سری RTX انویدیا استفاده کرده است.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

مدل های 15 و 17 - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اینچی به جز ابعاد و گزینه های در دسترس برای انتخاب نمایشگر کاملا مشابهند. مدل 15 اینچی به همراه صفحه نمایش فول اچ دی با نرخ رفرش 60، 144 و 240 هرتز یا پنل 4K با نرخ رفرش 60 هرتز قابل سفارش خواهد بود. مدل های 240 هرتزی و 4K از قابلیت ردیابی حرکات چشم Tobii هم استفاده می کنند؛ که به گفته دل اولین بار است که یک لپ تاپ 15 اینچی از چنین قابلیتی برخوردار است.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

مدل 17 اینچی هم تنها با پنل فول - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اچ - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دی 60 یا 144 هرتزی قابل سفارش خواهد بود که نسخه دوم از قابلیت ردیابی حرکت چشم نیز بهره می برد.

همانطور که گفته شد متاسفانه تقریبا در این دستگاه ها امکان ارتقای سخت افزاری وجود ندارد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و پس از خرید تنها قطعه قابل تغییر حافظه SSD خواهد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بود.

لپ تاپ های گیمینگ Alienware جدید از تاریخ 21 خرداد با حداقل قیمت 1499 دلار قابل خریدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone