تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24369.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

زیر دریایی هدایت شونده چینی با زوم 6 برابر برای اکتشاف دنیای زیر آب

در حالی که پهپادهای هوایی طی این سال‌ها تمرکز اصلی شرکت‌های سازنده را به خود اختصاص داده‌اند اما اخیرا توجه‌ها به سمت ابزار هدایت پذیر زیر دریایی (remotely operated underwater vehicle) یا ROV جلب شده ...

در حالی که پهپادهای هوایی طی این سال‌ها تمرکز اصلی شرکت‌های سازنده را به خود اختصاص داده‌اند اما اخیرا توجه‌ها به سمت ابزار - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - هدایت پذیر زیر دریایی (remotely operated underwater vehicle) یا ROV جلب شده است.در واقع زیر دریایی هدایت شونده با بهره‌گیری از دوربین‌هایی که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - روی آن نصب می‌شود - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - امکان اکتشاف دنیای زیر آب را از راه دور فراهم می‌کند.

یکی از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - شرکت‌هایی که به سراغ پیاده‌سازی این ایده رفته کمپانی چینی Youcan Robot است که سال گذشته زیر دریایی هدایت شونده  BW-Space را توسعه داده بود. حالا بعد از گذشت یک سال این شرکت مدل بهبود یافته و پیشرفته‌تری از این دستگاه را توسعه داده که  BW Space Pro Zoom نام گرفته است.

در این مدل به روز رسانی شده بهبودهای متعددی اعمال شده است که شامل زوم نوری 6 برابر و پایدارساز تصویر برای ثبت تصاویر حرفه‌ای‌تر می‌شود. علاوه بر این طراحی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - چهار موتوره آن امکان کنترل و حرکت بهتری را برای این زیر دریایی هدایت شونده فراهم کرده و همین موضوع سبب می‌شود که  BW Space Pro Zoom بتواند به راحتی در آب بالا و پایین برود.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان

همچون مدل قبلی، BW Space Pro Zoom می‌تواند تا عمق 100 متری در آب غوطه‌ور شود و از طریق ارتباط وای‌فای با ریپیتری (repeater) که روی سطح آب شناور است ویدیوهای گرفته شده را ارسال کند. محدوده ارتباطی این زیر دریایی هدایت شونده هم مناسب است. اپراتور می‌تواند با استفاده - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - از یک گوشی هوشمند یا ریموت کنترل همراهش، آن را تا فاصله 500 متری از ریپیتر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - هدایت کند.

BW Space Pro Zoom از حسگر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - سیماس 1/1.8 اینچ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که قادر است ویدیوهای 4K با رزولوشن بالا ضبط کند. علاوه بر این - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - چراغ‌های LED هم برای - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - نورپردازی سوژه تعبیه شده‌اند که نورشان به صورت اخودکار - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - تنظیم می‌شود. باتری این زیردریایی در صورت ضبط ویدیو 3 ساعت و در غیر این صورت 5 ساعت دوام خواهد داشت.

این زیر دریایی هدایت شونده 1999 دلار قیمت‌گذاری شده. نسخه‌های دیگر این دستگاه که با برخی مشخصات و قابلیت‌های متفاوت عرضه می‌شوند نیز 1399 و 999 دلار قیمت دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone