تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24362.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اخراج شهروند پاکستانی از آمریکا به خاطر ذخیره تصویری دلخراش در موبایل

در پی انتشار خبر اخراج دانشجوی فلسطینی هاروارد از آمریکا، افراد بیشتری هم از لغو ویزای خود به خاطر محتوای گجت هایشان خبر داده اند. هفته گذشته ماموران مرزی آمریکا با استناد به قانونی جدید ویزای ...

در پی انتشار خبر اخراج دانشجوی فلسطینی هاروارد از آمریکا، افراد بیشتری - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هم از لغو ویزای خود به خاطر محتوای گجت هایشان خبر داده اند.

هفته - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گذشته ماموران مرزی آمریکا با استناد به قانونی جدید ویزای یکی از دانشجویان - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - جدید الورود هاروارد به نام «اسماعیل عجاوی» را باطل کردند. این قانون داوطلبان ویزای این کشور و مسافران را در بدو - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ورود به ارائه اطلاعات در مورد حسابشان در شبکه های اجتماعی مجبور می کند و تا کنون زندگی افراد زیادی را تحت تاثیر قرار داده که خبرهای آن تازه به رسانه ها درز می کند.

ویزای این فرد به خاطر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تصویری در یک گروه واتس اپ باطل شده

یکی از این موارد به فردی پاکستانی مربوط می شود که او هم مثل عجاوی به واسطه محتوایی که افراد دیگر در واتس اپ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به اشتراک گذاشته اند، از ورود به آمریکا محروم شده است. این فرد خواستار پنهان ماندن هویت واقعی‌اش شده و به همین خاطر در منبع گزارش «دخیل» خوانده می شود که ما هم در ادامه از همین اسم استفاده می کنیم.

دخیل قصد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دیدار با اقدامش در آمریکا را داشته و پس از دریافت ویزای B1/B2 اجازه اقامت موقت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در این کشور را پیدا کرده بود. او بعد از چندین ماه در نهایت راهی آمریکا شد اما به محض ورود به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فرودگاه «جورج بوش» در هیوستون تگزاس به مشکل خورد.

ماموران «اداره گمرک و محافظت مرزی» پس از بررسی مدارک دخیل علت سفر وی به عربستان را جویا شدند که ظاهرا به قصد انجام حج صورت گرفته بود. ماموران از این پاسخ قانع - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نشده و او را به اتاقی خارج از تالار فرودگاه راهنمایی کردند.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان

در این اتاق سوال هایی درباره دلیل سفر، مدت اقامت و برنامه های وی در آمریکا پرسیده شد و سپس نوبت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به بازرسی کامپیوتر و دیگر ابزارهای او رسید. این شهروند پاکستانی برای بیش از ۶ ساعت در این اتاق سرد و بدون پنجره تحت بازرسی بود و در ادامه هم یک افسر او را - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - متهم کرده که قصد ماندن در آمریکا و کار کردن در جایگاه گاز پسرعمویش دارد، اتهامی که از سوی این فرد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پذیرفته نشده است.

ماموران پس از بررسی گوشی تصویری از یک کودک مثله شده را پیدا کردند که ظاهرا یک دهه قبل در پاکستان به قتل رسیده و همان زمان تصویرش در این کشور پخش شده بود. دخیل در پاسخ به ماموران تاکید کرده که تصویر این کودک در یک گروه واتس اپ به اشتراک گذاشته شده و اپ پیام رسان به صورت خودکار آن را ذخیره کرده است.

ماموران به قاچاق اعضا توسط وی مشکوک - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شده‌اند

به گفته دخیل آن زمان کاربران برای هشدار در مورد کودک ربایی در کراچی و حفاظت بیشتر از کودکان این تصویر را برای پدر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و مادرها ارسال می کردند. با این حال ماموران قانع نشده و حتی سوال - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هایی در مورد احتمال قاچاق اعضا توسط وی مطرح کرده اند. علاوه بر این اسامی افراد عضو گروه هم توجه ماموران مرزی را به خود جلب کرده بود.

در نهایت پس از ساعت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ها بازرسی اداره گمرک و محافظت مرزی نه تنها ویزای ۵ ساله دخیل را باطل کرد بلکه به وی اعلام شد که با درخواست ویزای آمریکا برای همسر و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دخترش هم موافقت نخواهد شد. وی پس از بازگشت به پاکستان تا کنون دو بار به سفارت آمریکا - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مراجعه کرده اما کارکنان سفارتخانه امکان صدور مجدد روادید پس از ابطال ویزا توسط اداره مذکور را ندارند.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان

بر اساس اسنادی که دخیل در اختیار تک کرانچ قرار داده دلیل بازرسی بیشتر ماموران از او اسمش بوده، به گونه ای که به نظر می رسد این ماموران فهرست خاصی از اسامی را در اختیار دارند که باید در مورد آنها احتیاط بیشتری به خرج داده شود.

حتی در بخشی از این سند به آپلود محتوای گوشی دخیل در دیتابیس مرکزی اداره گمرک و حفاظت مرزی و همچنین ارسال آن به «کارگروه مشترک تروریسم» پلیس فدرال اشاره شده است. دخیل امید چندانی به دریافت مجدد ویزای آمریکا ندارد اما امیدوار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است اسماعیل عجاوی از تحصیل در آمریکا محروم نشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone