تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24022.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کروم به زودی پشتیبانی از FTP را متوقف می‌کند

تا به حال متدهای مختلفی برای به اشتراک‌گذاری و میزبانی فایل به صورت آنلاین ابداع شده و یکی از قدیمی‌ترین آن‌ها File Transfer Protocol یا همان FTP است. البته این روش هیچوقت کاملا امن نبوده و ...

تا به حال متدهای مختلفی برای به اشتراک‌گذاری و میزبانی فایل - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قائمشهر استان مازندران - به صورت آنلاین ابداع شده و یکی از قدیمی‌ترین آن‌ها File Transfer Protocol یا همان FTP است. البته این روش هیچوقت کاملا امن نبوده و رخنه‌ها - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قائمشهر استان مازندران - و نقایص امنیتی متعددی داشته. این روزها استفاده از FTP  تقریبا منسوخ شده و حالا گوگل کروم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قائمشهر استان مازندران - تصمیم دارد پشتیبانی از کلاینت FTP را کاملا متوقف کند.

البته از خیلی وقت پیش می‌شد انتظار این تغییر را داشت چرا که جلوگیری از وارد کردن محتوای سرورهای FTP به صفحات - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قائمشهر استان مازندران - وب (آدرس‌هایی که با //:ftp شروع می‌شوند) از کروم 59 آغاز شد و بعدا کروم 72 هم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قائمشهر استان مازندران - اجازه باز شدن لینک‌های FTP را در مرورگر نمی‌داد و مشاهده آن‌ها فقط از طریق دانلود امکان‌پذیر بود.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قائمشهر استان مازندران

با توجه به گفته‌های تیم توسعه کروم، استفاده از FTP آنقدر کم شده که می‌توان بدون ایجاد نگرانی، پشتیبانی از آن را کاملا متوقف کرد:

پیاده‌سازی فعلی FTP در گوگل کروم هیچگونه پشتیبانی از کانکشن‌های رمزگذاری شده و پروکسی‌ها ارائه نمی‌دهد. استفاده از FTP در مرورگر آنقدر کم است که سرمایه‌گذاری برای بهبود کلاینت FTP فعلی، کار درستی به نظر نمی‌رسد. علاقه‌مندیم به جای حفظ این متد نا امن، عملکردهای باقی مانده را هم حذف کنیم.

علاوه بر کروم، موزیلا هم برنامه‌های مبهمی برای حذف پشتیبانی FTP در فایرفاکس داشت که حدود یک سال قبل آن را جسته و گریخته اعلام کرده بود اما از آن زمان بیانیه رسمی در این باره از طرف شرکت منتشر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قائمشهر استان مازندران - نشد. از آن سو فعلا اپل در مورد حذف - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قائمشهر استان مازندران - یا حفظ FTP در سافاری سخنی به میان نیاورده است.

با - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قائمشهر استان مازندران - این اوصاف به نظر می‌رسد کاربران کروم برای معدود مواردی که نیاز به دسترسی به محتوای FTP دارند باید از مرورگرهای دیگر یا ابزاری که برای این منظور طراحی شده‌اند استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone