تعمیرات یخچال سیلور در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24028.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت گزارش پست‌های جعلی به اینستاگرام افزوده شد

فیسبوک ریپورت پست در اینستاگرام را وارد فاز جدیدی کرده است. از این پس کاربران اینستاگرام می توانند پست هایی که فکر می کنند اطلاعات در آن غلط است را گزارش دهند. قابلیت گزارش دهی ...

فیسبوک ریپورت پست در اینستاگرام را وارد فاز جدیدی کرده است. از این پس کاربران اینستاگرام می توانند پست هایی که فکر می کنند اطلاعات در آن غلط است را گزارش دهند.

قابلیت گزارش دهی پست های گمراه کننده در اینستاگرام از امروز در ایالات متحده آمریکا فعال شده است. اینستاگرام اعلام کرده ویژگی مذکور تا اواخر ماه جاری میلادی برای کاربران دیگر کشورها هم فعال خواهد شد.

کاربران با رفتن به منوی اینستاگرام با گزینه جدید «False information» مواجه می شوند. به کمک این گزینه می توان محتوای نامناسب را - تعمیرات یخچال سیلور در شهر نمک آبرود استان مازندران - گزارش کرده و آن را در لیست بررسی قرار - تعمیرات یخچال سیلور در شهر نمک آبرود استان مازندران - داد.

هوش مصنوعی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر نمک آبرود استان مازندران - اینستاگرام با توجه به سابقه اکانت، تاریخ پست و فاکتورهای دیگر در مورد ارسال پست به بررسی کنندگان تصمیم گیری خواهد کرد. پس از بررسی اگر اطلاعات پست غلط تشخیص داده شود، حذف نخواهد شد ولی دیگر در صفحه هشتگ های مشابه قرار نخواهد گرفت.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر نمک آبرود استان مازندران

همچنین محتوای نامناسب در صفحه - تعمیرات یخچال سیلور در شهر نمک آبرود استان مازندران - اصلی برنامه نیز در رتبه های بالا به نمایش در نمی آید. اینستاگرام معتقد است با این کار توانایی کاربران در دروغ - تعمیرات یخچال سیلور در شهر نمک آبرود استان مازندران - پراکنی کاسته - تعمیرات یخچال سیلور در شهر نمک آبرود استان مازندران - می شود و عده کمتری آنها را می بینند. البته در صورتی که ایرادی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر نمک آبرود استان مازندران - در محتوا یافت نشود تغییری در رتبه آن صورت نخواهد گرفت و گزارش نادیده گرفته می شود.

منتقدین فیسبوک اعتقاد دارند در این شبکه اجتماعی دریایی از اطلاعات غلط در مورد مسائل اجتماعی و پزشکی تا سیاسی و غیره منتشر شده که کاربران را گمراه می کنند. به نظر می رسد فیسبوک قابلیت گزارش دهی محتوا در اینستاگرام را برای کاهش انتشار همین مطالب قرار داده باشد.

قابلیت گزارش دهی پست در اینستاگرام هوش مصنوعی فیسبوک را هم آموزش خواهد داد تا دقیق - تعمیرات یخچال سیلور در شهر نمک آبرود استان مازندران - تر محتواهای نامناسب را تشخیص دهد. البته پیش بینی می شود این ویژگی در کوتاه مدت چندان نتیجه بخش نباشد ولی به ورزیده تر کردن هوش مصنوعی فیسبوک کمک خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone