تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24030.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

نسخه بتای iOS 13 تاریخ معرفی آیفون 11 را لو داد

اپل به تازگی نسخه آزمایشی جدیدی از iOS 13 برای توسعه دهندگان منتشر کرده که احتمال می رود تاریخ معرفی آیفون 11 را فاش کرده باشد. یکی از کارشناسان سایت iHelpBR با بررسی یکی از ...

اپل به تازگی نسخه آزمایشی جدیدی از iOS 13 برای توسعه دهندگان منتشر کرده که احتمال می رود تاریخ معرفی آیفون 11 را فاش کرده باشد.

یکی از کارشناسان سایت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آزادشهر استان گلستان - iHelpBR با بررسی یکی از اسکرین شات های منوی این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آزادشهر استان گلستان - سیستم عامل متوجه شده آیکن تقویم، روی روز سه شنبه 10 سپتامبر تنظیم شده. این فایل «HoldForRelease» نامگذاری شده که احتمال رونمایی اپل از آیفون 11 را در تاریخ ذکر شده قوت می بخشد.

پیش از رونمایی رسمی اپل از آیفون 10 هم اسکرین شات مشابهی از ورژن بتای سیستم عامل iOS 12 منتشر شد که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آزادشهر استان گلستان - در آن آیکن تقویم تاریخ 12 سپتامبر را نشان می داد. اپل دقیقا در همین تاریخ آیفون XS را معرفی کرد. بنابراین به احتمال زیاد کمپانی کوپرتینویی از آیفون 11 در روز 10 سپتامبر (19 شهریور) رونمایی خواهد کرد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آزادشهر استان گلستان

سایت 9to5Mac هم اشاره کرده که اپل معمولاً در دومین سه شنبه یا چهارشنبه از ماه سپتامبر رویداد معرفی آیفون جدید را برگزار می کند. کوپرتینویی ها در چهار سال گذشته دقیقا از همین الگو پیروی کرده و آیفون - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آزادشهر استان گلستان - جدید را در دومین سه شنبه یا چهارشنبه سپتامبر معرفی کرده اند.

انتظار می رود در تاریخ 10 سپتامبر از سه مدل آیفون رونمایی شود. گفته می شود آیفون های جدید جانشین آیفون XR، آیفون XS - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آزادشهر استان گلستان - و آیفون XS مکس خواهند شد. شایعه شده حداقل یک مدل دارای دوربین سه گانه خواهد بود.

حدودا یک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آزادشهر استان گلستان - هفته پیش یکی از افشاگران دنیای فناوری به نام «CoinX» گفت که اپل احتمالا از پسوند پرو در یکی از آیفون های 2019 استفاده خواهد کرد. این کاربر سال - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آزادشهر استان گلستان - قبل یک هفته پیش از رونمایی رسمی از آیفون XS وجود آن را به درستی پیش بینی کرده بود.

اگر گزارشات درست باشند آیفون های امسال آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس نامگذاری خواهند شد. اپل سال پیش برای نامگذاری آیفون ها به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آزادشهر استان گلستان - بن بست خورد و نهایتا برای اولین بار از سیستم عددنویسی رومی استفاده کرد و منجر به سردرگمی کاربران شد. باید دید این کمپانی امسال چه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آزادشهر استان گلستان - می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone