تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24009.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رویداد رگ‌تک با هدف جلب توجه نهادهای حاکمیتی به تکنولوژی رگولاتوری برگزار می‌شود

رویداد «رگ‌تک» ششم شهریورماه با هدف بررسی چالش‌های موجود میان قوانین رگولاتوری و فعالان عرصه‌های فناوری و نوآوری برگزار می‌شود. هرچند برخی فناوری‌های مالی (فین‌تک) را منشأ شکل‌گیری رگ‌تک می‌دانند اما قطعاً تکنولوژی رگولیت محدود به بانک‌ها و ...

رویداد «رگ‌تک» ششم شهریورماه با هدف بررسی چالش‌های موجود میان قوانین رگولاتوری و فعالان عرصه‌های فناوری و نوآوری برگزار می‌شود. هرچند برخی فناوری‌های مالی (فین‌تک) - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر منجیل استان گیلان - را منشأ شکل‌گیری رگ‌تک می‌دانند اما قطعاً تکنولوژی رگولیت محدود به بانک‌ها و فعالیت‌های مالی نیست و حوزه‌های جدید را هم دربرخواهد گرفت.

در حال حاضر قانون و مقررات فعلی، قانون‌گذاری و رگولاتوری به سبک موجود، با فعالان عرصه‌های فناوری و نوآوری چالش‌های متعددی دارد. با توجه به همین چالش‌ها که پیش روی بخش‌های متعدد دولتی، غیردولتی، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در زمینه رگولاتوری وجود دارد، توجه به کاربرد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر منجیل استان گیلان - فناوری برای توسعه و بهبود رگولاتوری یک نیاز واقعی است.

به همین دلیل رویداد رگ‌تک با محوریت بررسی راه‌حل‌های تکنولوژی رگولیت و تکنولوژی‌های مرتبط با آن، مزایا و فواید آن، اهمیت افراد حرفه‌ای باتجربه در رگ‌تک و فین‌تک و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر منجیل استان گیلان - اینکه چرا ایران باید دوست‌دار رگ‌تک و  فین‌تک باشد و همچنین چگونه برای تطبیق با آینده، از رگ‌تک نهایت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر منجیل استان گیلان - استفاده را ببریم برگزار خواهد شد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر منجیل استان گیلان

در واقع این رویداد، سعی در جلب توجه نهادهای حاکمیتی و کسب‌وکارهای خصوصی و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر منجیل استان گیلان - دولتی به رگ‌تک و کاربرد اثربخش فناوری در قانون‌گذاری، نظارت و تطبیق در عرصه‌های مختلف و استفاده از فناوری در راستای افزایش کیفیت زندگی مردم دارد. همچنین شرکت نبض‌افزار به کمک تحلیل‌هایی که در سال‌های گذشته در زمینه عملکرد سیستم‌های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر منجیل استان گیلان - مالی در ایران داشته و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر منجیل استان گیلان - همراهی گروه‌ها و کسب‌وکارهای مختلف می‌خواهد لزوم توجه به عرصه‌های نوین قانون‌گذاری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر منجیل استان گیلان - در ایران را بیان کند.

گفتنی‌ست در این رویداد که توسط رسانه «راه پرداخت» و با حمایت شرکت «نبض افزار» برگزار می‌شود، «سید ولی‌الله فاطمی اردکانی» بنیان‌گذار توسن، «شهاب جوانمردی» مدیرعامل فناپ، «امیر هامونی» مدیرعامل فرابورس ایران،‌ «محمدرضا جمالی» مدیرعامل شرکت نبض‌افزار، «نیما نامداری» معاون توسعه و نوآوری شرکت ارتباط فردا، «محمدحسین دری» دادیار دادسرای عمومی و انقلاب تهران، «محمد گرکانی‌نژاد» مشاور حوزه فناوری، «ژوبین علاقبند» مدیرعامل اسنپ و «محمدجعفر نعناکار»، مدیرکل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران به عنوان سخنران حضور خواهند داشت. علاقمندان برای حضور در رویداد«رگ‌تک» می‌توانند از طریق وب‌سایت ایوند ثبت‌نام کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زمرد نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
بچه ها سایت ***** یخچال الکترو استیل PD23 شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی منجیل گیلان شهرک بابائیان تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone