تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27370.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

مذاکره هواوی با Aptoide برای جایگزینی گوگل پلی استور

جدیدترین راهکار هواوی برای مقابله با تحریم گوگل همکاری با مارکت Aptoide است که حدود ۹۰۰ هزار اپلیکیشن را در خود جای داده است. [digipullqoute place="left"]احتمال ادغام محتوای Aptoide در اپ گالری هواوی وجود دارد[/digipullqoute] یکی ...

جدیدترین راهکار هواوی برای مقابله با تحریم گوگل همکاری با مارکت Aptoide است که حدود ۹۰۰ هزار اپلیکیشن را در خود جای داده است.

احتمال ادغام محتوای Aptoide در اپ گالری هواوی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - وجود دارد

یکی از بزرگترین قربانیان جنگ تجاری بین دو ابر قدرت دنیا هواوی است که پس از تحریم از سوی گوگل و دیگر شرکت های آمریکایی به دنبال راهکارهایی برای جان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - به در بردن از مهلکه است. پیش از این تحریم های آمریکا ZTE را به زانو درآورده بود اما داستان هواوی فرق می کند. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - این شرکت زیربنایی قوی دارد و تقریبا خود را برای این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - شرایط آماده کرده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - بود.

تحریم هواوی به معنای فقدان اپ ها و سرویس های گوگل نظیر پلی استور در گوشی های بعدی این شرکت است. از طرف دیگر احتمالا برنامه های آنها برای توسعه جایگزین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - اندروید هم به این زودی آماده نمی شود؛ در نتیجه این شرکت فعلا روی تقویت فروشگاه اپلیکیشن خود به نام اپ گالری تمرکز کرده اما همزمان در حال مذاکره با مارکت Aptoide است و شاید این فروشگاه را به عنوان جایگزین گوگل پلی در اختیار کاربران قرار دهد.

«پائولو ترزنتوس»، مدیرعامل Aptoide علی رغم اعلام خبر مذاکره با هواوی، تاکید کرده که هنوز هیچ چیز قطعی نیست. دلایل بسیاری برای این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - همکاری وجود دارد، نخست اینکه Aptoide یکی از بزرگترین مارکت های اپلیکیشن اندروید است و قبلا تجربه همکاری موفقی را با اوپو داشته - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - است. در ثانی دفتر مرکزی Aptoide در پرتغال واقع شده و در نتیجه تحریم های وزارت بازرگانی آمریکا تاثیر چندانی روی آنها نخواهد داشت. تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان

اپ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - گالری هواوی تا پایان سال ۲۰۱۸ حدود - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - ۵۰ میلیون کاربر اروپایی را جذب کرده اما به پای Aptoide با ۲۰۰ میلیون کاربر و میزبانی ۹۰۰ هزار اپلیکیشن نمی رسد. هرچند یکی دیگر از سناریوهای محتمل یکپارچه سازی محتوای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - مارکت Aptoide با اپ گالری است. هواوی در کنار مذاکره با این شرکت از توسعه دهندگان هم خواسته محصولاتشان را مستقیما روی اپ گالری آپلود کنند.

 

تماشا کنید: دِیزی، ربات بازیافت آیفون‌ها اینگونه کار می‌کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone