تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27368.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

دستیارهای صوتی همچون سیری و کورتانا باعث تشویق تفکر جنسیت‌زده می‌شوند

بر اساس گزارشی که اخیرا توسط توسط نهادهای تحقیقاتی، آموزشی و فرهنگی سازمان ملل منتشر شده است، دستیارهای صوتی توسعه داده شده توسط شرکت‌هایی همچون آمازون، گوگل، اپل و ... جهت‌گیری‌های جنسیتی مخرب را تشدید می‌کنند. ...

بر اساس گزارشی که اخیرا توسط توسط نهادهای تحقیقاتی، آموزشی و فرهنگی سازمان ملل منتشر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شده است، دستیارهای صوتی توسعه داده شده توسط شرکت‌هایی همچون آمازون، گوگل، اپل و ... جهت‌گیری‌های جنسیتی مخرب را تشدید می‌کنند.

این تحقیق که به نام «اگر می‌توانستم از خجالت سرخ می‌شدم» منتشر شده، در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - واقع به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جمله‌ای اشاره می‌کند که سیری دستیار صوتی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اپل پس از دریافت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - درخواست‌ها و دستور‌های نامناسب بیان می‌کند. مقاله مذکور به بررسی تاثیر این قبیل جهت‌گیری‌ها در زمینه تحقیقات و محصولات مرتبط با - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هوش مصنوعی و اثرات منفی طولانی مدت آن بر شکل‌دهی جامعه و به خصوص تفکر کودکان می‌پردازد.

چنین رویکردهایی می تواند بر تفکر افراد جامعه و به ویژه کودکان تاثیر مخربی داشته باشد

به عقیده محققان چنین روندی افراد جامعه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و به ویژه کودکان را به سمت این تفکر سوق می‌دهد که این دستیارهای - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - صوتی دیجیتال در واقع فقط برای خدمت بی چون و چرا به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آن‌ها به وجود آمده‌اند. در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - واقع با نامگذاری دستیارهای صوتی به اسم‌های مونث مثل سیری و الکسا و صداگذاری پیشفرض آن‌ها با صدای زنانه، این کمپانی‌ها شرایط را برای بازگشت افراد به درک نادرست و منسوخ گذشتگان از جایگاه زنان فراهم کرده‌اند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان

مقاله در ادامه به این موضوع اشاره می‌کند که شرکت‌های تکنولوژی نتوانسته‌اند سد لازم برای جلوگیری از کاربرد زبان سوءاستفاده‌گرانه و جنسیت‌زده را فراهم کنند. به جای آن بعضی از دستیارهای صوتی مثل سیری، به گونه‌ای - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - توسعه داده شده‌اند که درخواست‌های نامربوط را با یک لطیفه از سر وا کنند. مثلا اگر به سیری - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بگویید برای شما یک ساندویچ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - درست کند پاسخ او «نمی‌توانم، ادویه‌های لازم برای ساندویچ درست کردن را در اختیار ندارم» خواهد بود.

در بخشی از این گزارش چنین آمده است:

کمپانی‌هایی مثل اپل و آمازون که با تیم‌های مهندسی مردانه پر شده‌اند، سیستم‌های هوش مصنوعی را به گونه‌ای ساخته‌اند که دستیارهای - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مونث چنین عکس‌العملی در مقابل سوء استفاده‌های زبانی داشته باشند. - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این دستیارها بدون داشتن هیچ قدرتی در برابر دستور‌های فرد، فرامین را بدون توجه به لحن یا خصومت شخص اجرا می‌کنند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان

از آنجایی که در آینده مطمئنا دستیارهای صوتی و هوش مصنوعی مهمترین رابط کاربران برای استفاده از گجت‌های هوشمند خواهند بود، این رویکرد منسوخ هالیوود مآبانه‌ در مورد - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هوش پایین رده‌تر از انسان، می تواند تاثیر عمیق فرهنگی و اجتماعی در جوامع داشته باشد.

در حالی که آمازون - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دلیل انتخاب اسم و صدای زنانه برای دستیار - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - صوتی‌اش را ایجاد حس همدردی و کمک‌رسانی بهتر اعلام کرده، مایکروسافت نام کورتانا را از روی شخصیت مونث بازی «هیلو» برداشته‌ است. قرار است این امکان برای کاربر فراهم شود تا از کورتانا با صدای مردانه هم استفاده کند اما هنوز مایکروسافت اعلام نکرده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که این قابلیت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از چه زمانی در دسترس خواهد بود. تا جایی که به اسامی مربوط می‌شود، سیری یک نام سنتی اسکاندیناوی است که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - معنای «پیروزی زیبا» می‌دهد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان

با این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اوصاف می توان گفت انگیزه نامگذاری این سیستم‌ها با اسامی زنانه عمدی بوده و بر اساس بازخوردهای گسترده انجام شده است. البته شرکت‌های تکنولوژی تلاش کرده‌اند از این تصمیم‌های زودهنگام آغشته به کلیشه‌ها بیرون بیایند. مثلا گوگل به استفاده از شخصیت‌های مختلف مرد - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - زن با لهجه‌های متفاوت رو آورده و به هرکدام رنگی تخصیص داده که کاربر فقط با انتخاب این رنگ‌ها می‌تواند صدای دستیار صوتی را به صورت تصادفی انتخاب کند. در واقع کاربر اطلاعی از اینکه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کدام رنگ به کدام شخصیت تخصیص داده شده ندارد.

ریشه اصلی این مشکل را نه در محصولات، بلکه باید در تفکر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - توسعه دهندگان آن جستجو کرد

گوگل همچنین در صورت استفاده کودکان از عبارت‌های مودبانه مثل لطفا و متشکرم در هنگام صحبت با دستیار صوتی، به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آن‌ها جایزه می‌دهد. آمازون هم سال قبل امکانی مشابه همین را توسعه داد که رفتار مودبانه با الکسا را تشویق می‌کرد.

با - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این حال این تحقق می‌گوید که ریشه مشکل از توسعه دستیار صوتی و مسائل مشابه آن فراتر می‌رود و در واقع در بطن صنعت تکنولوژی و هوش مصنوعی نهفته است. چرا که 80 درصد محققان حوزه هوش مصنوعی مرد هستند و فقط 15 درصد افراد مشغول در زمینه هوش مصنوعی در فیس بوک و 10 درصد آن‌ها در گوگل را زنان تشکیل می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone