تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27374.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

نسخه بهینه‌سازی شده اپلیکیشن اسنپ برای نابینایان عرضه شد

اپلیکیشن درخواست خودرو اسنپ به شکل بهینه تری برای افراد نابینا یا دارای اختلال بینایی بروزرسانی شده است. این قابلیت پیش از این هم فراهم بوده است، اما تیم فنی اسنپ تلاش کرده در تازه‌ترین ...

استارت آپهای ایرانی مدتی است که  مشغول بهینه سازی اپلیکیشن های خود برای توان یابان و یا افراد نابینا و ناشنوا هستند و در این راه گام های مثبتی برداشته شده است. سرویس هوشمند حمل و نقل اسنپ نیز در این راه همراه اکوسیستم استارت آپی کشور بوده و به لطف تکنولوژی توانسته زندگی را برای روشن دلان کشور آسان تر کند. امروزه افراد نابینا به سادگی می‌توانند با امکاناتی که فناوری در اختیار - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آنها قرار داده از اپلیکیشن‌ اسنپ استفاده کنند و با اعتماد به نفس بیشتری به امور روزانه‌شان در خارج از منزل بپردازند.

گفتنیست نسخه iOS اپلیکیشن اسنپ برای استفاده افراد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نابینا و کم‌بینا بهینه‌سازی شده است؛ نابینایان عزیز برای استفاده از این نسخه بهینه‌سازی شده باید اپلیکیشن اسنپ خود را به‌روزرسانی کنند. نسخه جدید iOS را از اینجا دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone