تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10329.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

علت قطعی ۶ ساعته فیسبوک، واتس‌اپ و اینستاگرام اعلام شد: پایان یک کابوس اینترنتی

دیروز بطور ناگهانی تمام سرویس‌های فیسبوک شامل خود فیسبوک، واتس‌اپ و اینستاگرام از دسترس خارج شدند و شاهد قطعی آن‌ها به مدت تقریبا ۶ ساعت برای کاربران در سراسر جهان بودیم. این قطعی دردسرهای زیادی ...

دیروز بطور ناگهانی تمام سرویس‌های فیسبوک شامل خود فیسبوک، - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - واتس‌اپ و اینستاگرام از دسترس خارج شدند و شاهد قطعی آن‌ها به مدت تقریبا ۶ ساعت برای کاربران در سراسر جهان بودیم. این قطعی دردسرهای زیادی برای - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فیسبوک، مارک زاکربرگ و البته اقتصاد جهانی در پی داشت و ضربه‌های بزرگی به آن‌ها وارد کرد. حالا که این سرویس‌ها آنلاین شده‌اند و - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به حالت عادی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بازگشته‌اند، فیسبوک دلیل قطعی آن‌ها را تغییرات پیکربندی روترهای خود اعلام کرده، بنابراین با هک یا تلاش برای دسترسی به داده‌های کاربران روبه‌رو نبوده‌ایم.

فیسبوک جزئیات زیادی درباره این قطعی منتشر نکره، با این حال به نظر می‌رسد ماشین‌های فیسبوک نتوانسته‌اند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به گفته فیسبوک، این اختلال در ترافیک شبکه روی نحوه برقراری ارتباط میان دیتاسنترها تاثیر گذاشته و - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - منجر به توقف فعالیت سرویس‌های این کمپانی شده است.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان

«مارک زاکربرگ» با انتشار - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پستی در فیسبوک، از بازگشت پلتفرم‌های این کمپانی به حالت عادی خبر داد و همچنین از کاربران معذرت‌خواهی کرد:

«بخاطر اختلال امروز عذرخواهی می‌کنم. می‌دانم تا اندازه برای برقراری ارتباط با افرادی که به آن‌ها اهمیت می‌دهید، به سرویس‌های ما تکیه دارید.»

به نظر می‌رسد یک آپدیت روتین و البته اشتباه BGP یا پروتکل دروازه‌ای مرزی (یک - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پروتکل مسیریابی خارجی) آغازکننده - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این مشکل بوده که طی آن، اطلاعات مسیریابی DNS موردنیاز فیسبوک برای دسترسی شبکه‌ها به سایت‌های این شرکت را پاک - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کرده بود.

قطعی فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌اپ دیروز نزدیک به ساعت - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۱۹:۱۵ شروع شد و این سرویس‌ها نزدیک به - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۶ - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ساعت از دسترس خارج بودند تا بدترین قطعی از سال ۲۰۱۹ تا به امروز برای فیسبوک رقم بخورد.

در این مدت گزارش‌هایی از عدم امکان ورود پرسنل فیسبوک به ساختمان منتشر شد که دلیلش از کار افتادن کارت ورود آن‌ها به علت مشکلات فنی بود. علاوه بر این، کارمندان فیسبوک برای برقراری ارتباط با - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - یکدیگر از - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سرویس ایمیل اوت‌لوک مایکروسافت استفاده کردند.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان

این قطعی چند ساعته دردسرهای زیادی برای فیسبوک، - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مارک زاکربرگ و همچنین اقتصاد - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - جهانی در پی داشت. ارزش سهام فیسبوک در طی این قطعی نزدیک به ۵ درصد کاهش داشت که باعث از دست رفتن ۱۶ میلیارد دلاری ارزشش شد. همین ریزش، - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کاهش ۷ میلیارد دلاری ثروت شخصی مارک زاکربرگ را در پی داشت. این - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - قطعی همچنین ضربه‌ای تقریبا ۱ میلیارد دلاری به اقتصاد جهانی وارد کرد.

کاربران با قطعی فیسبوک - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و سرویس‌هایش، شروع به استفاده - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دیگر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها کردند که نتیجه‌اش کندی و حتی قطعی موقت توییتر و تلگرام بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone