تعمیرات یخچال سیلور در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16847.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

جزئیات بیشتری از ویژگی‌های نمایشگر گلکسی S21 لو رفت

«Ice universe» از افشاگران معروف، اطلاعاتی در مورد نمایشگر گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 در توییتر به اشتراک گذاشت. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که احتمالا گلکسی S21 و نسخه پلاس آن با نمایشگر دو بعدی ...

«Ice universe» - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از افشاگران معروف، اطلاعاتی در مورد نمایشگر گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 در توییتر به اشتراک گذاشت. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که احتمالا گلکسی S21 و نسخه پلاس - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آن با نمایشگر دو بعدی تخت، بدون انحنا در لبه‌های کناری و نسخه اولترا با - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - لبه‌های دارای - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - انحنا - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - معرفی شوند.

براساس متن توئیت، حاشیه‌های چهار طرف هر سه مدل گوشی سری گلکسی S21 متقارن خواهند بود و هیچ حاشیه اضافی در قسمت پایین دستگاه دیده نخواهد شد.

خبرهای مختلفی در مورد - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - زمان رونمایی و مشخصات گوشی‌‌های هوشمند سری گلکسی S21 منتشر شده است. به نظر می‌رسد که سامسونگ امسال قصد دارد جدیدترین گوشی سری S را زودتر از همیشه و در ماه ژانویه 2021 رونمایی کند.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر مشکین شهر استان اردبیل

چند روز قبل نخستین رندرهای سامسونگ گلکسی S21 و گلکسی S21 اولترا منتشر شد. اطلاعات جدید فاش شده در کنار شایعه‌هایی که در مورد طراحی پنل جلویی و پشتی سری - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گلکسی S21 مطرح شده، می‌تواند تصویر واضح‌تری در مورد طراحی این گوشی در اختیار علاقمندان قرار دهد.

پیش‌بینی می‌شود سری گلکسی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - S21 در سه مدل شامل مدل پایه، پلاس و اولترا به بازار عرضه شود. این احتمال هم وجود دارد که - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کره‌ای‌ها تغییراتی در نحوه نامگذاری ایجاد کنند یا حتی اسامی دیگری برای این سری گوشی‌های هوشمند خود - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در نظر بگیرند.

برخی شایعه‌ها حاکی از آن است که سامسونگ - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ممکن است یکی از مدل‌های پرچمدار سری گلکسی S21 را با - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بهره‌مندی از قلم S Pen روانه بازار کند. علاوه بر این سازنده کره‌ای احتمال دارد برای تأمین نمایشگرهای این سری علاوه بر سامسونگ دیسپلی از شرکت‌هایی همچون - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - BOE استفاده کند.

باید منتظر رویداد رونمایی باشیم تا ببینیم در نهایت سامسونگ گوشی‌های هوشمند خبرساز خود را با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد کرد و آیا می‌تواند فروش خوبی را برای خود رقم بزند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone