تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35294.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

روند افت فروش نسل به نسل پرچمداران سامسونگ به گلکسی S9 رسید

بر اساس بررسی های یکی از تحلیلگران بازار و برخلاف خوش بینی های پیشین، فروش پرچمدار امسال سامسونگ یعنی گلکسی S9 نسبت به محصول نسل قبل دچار افت شده. این در حالی است که گلکسی ...

بر اساس بررسی های یکی از تحلیلگران بازار و برخلاف خوش بینی های پیشین، فروش پرچمدار امسال سامسونگ یعنی گلکسی S9 نسبت به محصول نسل قبل دچار افت شده. این در حالی است که گلکسی S8 نیز نسبت به پرچمداران قبل از خود همین وضع را داشته است.

این فرد در محاصبه با خبرگزاری رویترز می گوید که اگر بخواهیم رکورددار فروش را در میان کهکشانی ها رده اول سامسونگ جستجو کنیم، باید به چند نسل عقب تر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - موبایل بسیار محبوب گلکسی S4 مراجعه کنیم که توانست در سرتاسر دنیا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ۸۰ میلیون نفر را راضی به خرید خود کند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

البته نباید فراموش کرد که تعیین دقیق میزان فروش یک گوشی موبایل در سرتاسر دنیا به هیچ وجه کار ساده ای نیست. در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این میان بهترین آمار مراجعه به میزان عرضه کمپانی ها مختلف در بازه های سه ماهه است که از طرف موسسه  IDC ارائه می شود، اما میزان دقیق موبایل های به فروش رفته باز هم نامعلوم باقی می ماند.

با در نظر گرفتن مطلب بالا، باز هم درک این که اسمارت فون های پرچمدار سامسونگ دیگر مثل سابق نمی فروشند کار چندان سختی نیست. کارشناس مورد اشاره به رویترز گرفته است که احتمالاً گزارش مالی جدید سامسونگ حاوی درصدی از افت فروش موبایل های این شرکت باشد. آمارهای کمپانی کره ای تا همین وقت سال نیز افتی ۹ درصدی را نسبت به سال ۲۰۱۷ نشان داده اند.

علی رغم خیز بلند برندهای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بزرگ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - چینی همچون هواوی، شیائومی و ویوو، و همچنین فشارهای وارده از سمت اپل، سامسونگ همچنان رتبه نخست تولید کنندهای موبایل در دنیا را در اختیار دارد، اما به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نظر نمی رسد حفظ این جایگاه در ماه های آینده کار چندان ساده ای باشد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

بسیاری از کارشناسان معتقد هستند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پرچمداران کره ای در طی یکی دو سال اخیر فاقد ویژگی هایی منحصر به فرد بوده اند. ویژگی هایی که بتواند به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تنهایی خریداران را به سمت این محصولات متمایل کند. تغییرات گلکسی S9 نسبت به S8 آنقدر کم و بعضاً تخصصی هستند که اهمیتی برای کاربران عادی ندارند. این همان بلاییست که شنیده شده قرار است بر سر گلکسی نوت 9 نیز بیاید. بنابراین بعید است - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در سال جاری تغییری در روند نزولی برند بزرگ آسیایی ایجاد شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone