تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35272.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ضرر ۱ میلیارد دلاری شیائومی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸

در حالی که شیائومی در آستانه عرضه اولیه سهام خود قرار دارد، به تازگی گزارش شده که میزان عرضه‌ی موبایل‌ های شیائومی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ میلادی، ۸۸ درصد افزایش یافته است. البته این موضوع باعث ...

در حالی که شیائومی در آستانه عرضه اولیه سهام خود قرار دارد، به تازگی گزارش شده که میزان عرضه‌ی موبایل‌ های شیائومی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ میلادی، ۸۸ درصد افزایش یافته است. البته این موضوع باعث نشده که این شرکت از فروش محصولاتش سودی ببرد و طی همین مدت ۱.۰۹ میلیارد دلار ضرر بدهد.

این کمپانی تولیدکننده‌ی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - موبایل‌های ارزان قیمت و با کیفیت به رقم اصلی میزان عرضه‌ی موبایل‌‌ هایش در سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۸ میلادی اشاره نکرده است اما شایعه شده که تقریباً ۲۸.۱ میلیون گوشی از این برند به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بازار جهان عرضه شده است. بدین ترتیب این تولید کننده‌ی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - چینی تقریباً ۸ درصد از بازار گوشی‌ های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هوشمند را به خود اختصاص دهد.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان

این مسئله و فروش دیگر محصولات - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - موجب شده که شیائومی در همین مدت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ۵.۳ میلیارد دلار درآمد کسب کند. البته باید در نظر داشت که هزینه‌های بالای این شرکت باعث شده که حدود ۱.۰۹ میلیارد دلار نیز ضرر بدهد.

با بررسی اطلاعات مالی این کمپانی متوجه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می‌شویم که کسب و کار موبایلی این شرکت نسبت به قبل پیشرفت داشته اما - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هنوز به سوددهی نرسیده است. فروش موبایل در سه ماهه اول سال میلادی جاری،۶۷.۵ درصد از درآمد‌های این شرکت را تشکیل داده، در حالی که سال گذشته این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - رقم حدود ۷۰ درصد بوده است. از طرف دیگر شیائومی موفق شده در زمینه‌های دیگر نیز سرمایه‌کذاری کرده و از فروش محصولات هوشمند خانگی و سرویس‌های آنلاینش نیز درآمد کسب کند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان

این مسئله موجب شده که دیگر بخش‌های این شرکت در سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۸ موفق شوند ۳۲ درصد از کل درامد شیائومی را تشکیل دهند که با نسبت به رقم سال گذشته یعنی ۲۹ درصد، حدود ۳ درصد افزایش پیشرفت داشته است.

حال شیائومی قصد دارد پس از عرضه اولیه سهام خود، ۴۰ درصد از سرمایه‌ی بدست آمده را خرج کرده تا برند خود را تقویت کند و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - عرضه‌ی محصولات خود مخصوصاً گوشی‌های هوشمند را در بازار اروپا و آسیای شرقی افزایش دهد.

 

تماشا کنید: آگهی خوش‌ساخت شیائومی برای پرچمدار Mi Mix 2S

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone