تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35288.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

برنامه مایکروسافت برای لپتاپ های مجهز به نمایشگر دوگانه

طی چند ماه اخیر برخی از تولیدکنندگان دنیای کامپیوتر نسبت به عرضه لپتاپ هایی با نمایشگر دوگانه (یک نمایشگر اضافه به جای صفحه کلید) ابراز علاقه مندی کرده اند تا شاید با این روش، به ...

طی چند ماه اخیر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برخی از تولیدکنندگان دنیای کامپیوتر نسبت به عرضه لپتاپ هایی با نمایشگر دوگانه (یک نمایشگر اضافه به جای صفحه کلید) ابراز علاقه مندی کرده اند تا شاید با این روش، به بازار نه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - چندان پر رونق لپتاپ ها و رایانه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - های شخصی جانی تازه بدهند.

مایکروسافت قابلیت TwoPaneView را برای نمایشگرهای دوگانه عرضه کرده است

در این بین کمپانی مایکروسافت به عنوان تأمین کننده سیستم عامل محصولات مورد بحث، با ارائه API های مخصوص، امکان توسعه نرم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - افزار تحت ویندوز برای نمایشگر دوگانه را با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ویژگی «TwoPaneView» فراهم نموده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - است. ویژگی مذکور برای نمایشگرهای دوگانه با چیدمان کنار یا روی هم در نظر گرفته شده و قطر لولای دستگاه را در محاسبات لحاظ می کند.

در همین راستا یک توسعه دهنده چینی با استفاده از API جدید، یک نرم افزار آزمایشی طراحی کرده که دو عمل مختلف - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را به صورت همزمان در کنار یکدیگر انجام می دهد. بدیهی است در صورت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - استفاده از سخت افزار مناسب، هر کدام - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از این دو بخش در یکی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از نمایشگرها نشان داده می شوند:

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

لازم به اشاره است که امکانات جدید مایکروسافت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در ویندوز 10 توانایی طراحی نرم افزار برای دستگاه های مختلف با طراحی لولای متفاوت را به توسعه دهندگان ارائه کرده و سطح مناسبی از ویژگی های شخصی سازی را در اختیارشان قرار می دهد. این قابلیت همچنین در گوشی ها و تبلت های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مجهز به ویندوز 10 نیز کاربرد خواهد داشت.

گفتنی است در صورت ورود قدرتمند شرکت هایی مانند ایسوس و لنوو به بازار لپتاپ های مجهز به نمایشگر دوگانه احتمالاً شاهد فراگیر شدن این محصولات در بازار خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone