تعمیرات یخچال امرسان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35291.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پیش بینی عملکرد نه چندان درخشان سامسونگ موبایل در سه ماهه دوم ۲۰۱۸

سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۸ مدتی هست سپری شده و کمپانی ها به تدریج خود را برای ارائه گزارش عملکرد مالی خود در این دوره آماده می کنند. به پیش بینی برخی کارشناسان مدیران ...

سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۸ مدتی هست سپری شده و کمپانی ها به تدریج خود را برای ارائه گزارش عملکرد مالی خود در این دوره آماده می کنند. به پیش بینی برخی کارشناسان مدیران سامسونگ با کارنامه ای - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نه چندان امیدوار کننده در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مقابل سرمایه گذاران خود حاضر خواهند شد.

قرار است کنفرانس ارائه گزارش مالی سه ماهه سوم امسال سامسونگ در روز جمعه برگذار شود و طبق پیش بینی ها سود عملیاتی بخش موبایل این شرکت چیزی در حدود ۱۳.۳ میلیارد دلار خواهد بود. این یعنی ۵ درصد سود کمتر نسبت به سه ماهه قبلی.

به عقیده پارک جونگ هونگ تحلیلگر موسسه HDC، حتی عرضه قریب الوقوع (روز ۹ آگوست برابر با ۱۸ مرداد) فبلت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 نیز نخواهد توانست تغییری در وضعیت فعلی غول کره ای - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ایجاد کند. او دلیل این مسئله را عدم ارائه ویژگی های جدید و هیجان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - انگیز - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - قالب پرچمداران تازه نفس شرکت مذکور می داند. دقیقاً به همین دلیل است که آمارهای فروش پرچمداران این شرکت چند سالی هست که به طور مداوم کاهش می بابد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

شاید عملکرد بخش موبایل سامسونگ نتواند در گزارش - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پیش رو سبب دلخوشی سرمایه گذاران شود،‌ اما به طور حتم اعداد و ارقام درآمدهای واحد تولید چیپ ها از پس چنین کاری برخواهد آمد. انتظار می رود سود عملیاتی سامسونگ از این بخش با ۵۰ درصد رشد به رقم ۱۱.۸ میلیارد دلار برسد. این رقم فراتر از تمام پیش بینی های مختصصین خواهد بود و نشان می دهد که به تدریج روزهای پادشاهی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بخش موبایل در کمپانی بزرگ سامسونگ الکترونیکس به پایان خود نزدیک می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone